پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

اهمیت رابطه جنسی در ابتدای زندگی مشترک

عده ای از مشاجرات و حتی طلاقهایی که صورت می گیرد گر چه به بهانه های دیگری است ولی اصل و منشاء جنسی دارد‌.

هماهنگی زن و مرد در رسیدن به اوج لذت جنسی

لازم است اهمیت این نکته را دریافت که معاشقه و نوازش مناطق تحریک پذیر در حیات جنسی به همان اندازه عمل نزدیکی مهم و لازم است. اولا احساسات شهوانی زن و مرد به لحاظ کمی و کیفی ناهمسان هستند و این اختلاف مانع از آن است که هر دو در یک لحظه به اوج لذت جنسی برسند و معمولا زن دیرتر از مرد به این مرحله می رسد‌ در نتیجه مرد معمولا از آن مرحله می گذرد در حالیکه زن هنوز ارضا نشده است.

علت اصلی این مشکل این است که در ابتدای نزدیکی زن هنوز مهیای عمل نزدیکی نیست و برای حصول هماهنگی باید به زن کمک کرد تا به مرد برسد و این امر با نوازش و بازی جنسی صورت می بندد. اگر طرفین در امور جنسی هماهنگی داشته باشند هر یک با کمال بردباری و خوشرویی تمام ناملایمات طرف دیگر را تحمل کرده و اختلافی بین آنها بروز نخواهد کرد.

عده ای از مشاجرات و حتی طلاقهایی که صورت می گیرد گر چه به بهانه های دیگری است ولی اصل و منشاء جنسی دارد‌. وقتی زن و مرد هماهنگی جنسی نداشته باشند و احساس کنند که به طور طبیعی وظیفه خود را انجام نمی دهند باید در فکر چاره باشند. البته لازم است در این موارد هر دو طرف برای هماهنگی جنسی تلاش کنند.
به ندرت پیش می آید زنی تمایل به رابطه جنسی نداشته باشد و به همسرش که فعلا تمایل جنسی دارد بتواند نه بگوید چرا که در این صورت احساس گناه می کند. بسیاری از زنان اعتراف کرده اند که بارها با بی میلی یا حتی تحمل درد جسمانی تن به معاشقه با همسر خود داده اند.

 این پدیده در زنان به علل زیر است:

 

  • ترس از اینکه آدمی سردمزاج یا فقط محرک قلمداد شوند.
  • ترس از اینکه امتناع آنها ناشی از غیب و علنی باشد.
  • ترس از بروز اختلاف و درگیری لفظی.
  • ترس از طرد شدگی و احساس تنهایی در مرحله های بعدی زندگی.
  • ترس از اینکه همسر منزل را ترک کند.
  • این تصور که وظیفه زن تسلیم شدن در برابر مرد است.

البته مردان نیز به لام دلسوزی گرفتار میشوند و بدون تمایل تن به رابطه جنسی می دهند‌، اما نکته ای که بسیار قابل توجه است، این است که رابطه جنسی ماشین وار غالبا سایر احساسات را می پوشاند.
اگر عدم هماهنگی جنسی از اول ازدواج موجود باشد لازم است مرد از همان ابتدا برای اصلاح رابطه اقدام کند. و به یک درمانگر جنسی مراجعه کند.
مرد باید بعد از ازدواج هر چه زودتر به خصوصیات جنسی همسرش واقف شود و در موقع تحریک نمودن زن اگر طرف ممانعت کرد و عدم تمایل نشان داد نباید سماجت نشان دهد و با خشونت رفتار نماید. بلکه باید با نوازش مناطق حساس و انگیزنده او را آماده سازد زیرا باید بداند دختری که تا قبل از ازدواج در خانه پدرش بوده و محدودیت های شخصی و اجتماعی داشته نباید از او انتظار داشت که مثل زنان با تجربه از تمام امور جنسی مطلع باشد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات