پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ایجاد یک رابطه جنسی مفید

ایجاد یک رابطه جنسی مفید  کارکرد اولیه درمان اختلال‌های کارکرد جنسی در زوج ها برطرف کردن اختلال‌های کارکرد جنسی است، دومین کارکرد اصلی درمان بازسازی سبک ارتباط جنسی راحت و رضایت بخش است.

ایجاد یک رابطه جنسی مفید 

کارکرد اولیه درمان اختلال‌های کارکرد جنسی در زوج ها برطرف کردن اختلال‌های کارکرد جنسی است، دومین کارکرد اصلی درمان بازسازی سبک ارتباط جنسی راحت و رضایت بخش است.

تاکید یافته های بالینی و پژوهشی بر میزان متقابلی از احساس راحتی و صمیمیت است که تمایل جنسی و پیوند عاطفی را افزایش می‌دهد، به جای اینکه صمیمیت بیشتر ضرورتاً بهتر باشد، البته اگر بین زندگی زناشویی و سبک ارتباط جنسی هماهنگی وجود داشته باشد، بسیار خوب است.

اگر زوج ها دارای یک زندگی مشترک تکمیل کننده یکدیگر باشند که بین خود مختاری و تاهل ایجاد کنند، سبک رابطه جنسی آنها نیز این امکان را فراهم خواهد ساخت تا عواطف و هیجانات را در طی رابطه جنسی نیز برقرار سازند.

تعارض و کشمکش

زوج هایی که تعارض و کشمکش را به حداقل می‌رسانند معمولا پیرو نقش‌های جنسیتی سنتی تر هستند، به طوری که رابطه جنسی در کنترل مرد است و در رابطه جنسی زناشویی ابتکار مطرح نیست. چالش خاص در مورد زن و شوهرهایی که با هم خیلی دوست هستند، این است که امکان ایجاد تمایل و شهوت انگیزی، به دلیل نزدیکی بیش از حد آنها، خاموش می شود. زوج هایی که به لحاظ عاطفی ابراز کننده هستند، بهترین سبک جنسی پر شور و حرارت، لذت بخش و شهوت انگیز را دارند، اما احتمال طلاق و انفجار احساسات نیز مطرح است. چالش آنها این است که نگذارند تعارض‌ها و خشم از مرزهای تعیین‌کننده عبور کند. و از رابطه جنسی به عنوان روشی برای بهبود بخشیدن به آزردگی افزایش انعطاف پذیری، استفاده کنند.

علاوه بر برقراری میزان فزاینده‌ای از صمیمیت دو طرفه، عناصر دیگر در رابطه جنسی زناشویی عبارتست از: ایجاد الگوی آغازگری جنسی، یافتن راه مناسب و راه برای حفظ ارتباط جسمانی، توافق بر سر روشهای کنترل باروری و باروری، اعتماد جنسی، فراوانی و کیفیت رابطه جنسی، اولویت های مربوط به انواع تحریک، برنامه ها و روش های شهوت انگیز، نقش معاشقه های پس از رابطه جنسی و معنی و اهمیت رابطه جنسی در زندگی زناشویی.

درمان مشکلات جنسی زوج ها

تنها یک راه درست و مناسب برای برقراری رابطه جنسی وجود ندارد. رابطه جنسی برای هر زوج و برحسب شخصیت هریک از آنها، احساسات، ارزش ها و موقعیت های موجود باید هماهنگ باشد. درمان مشکلات جنسی زوج ها مداخله ای متمرکز است که محدودیت زمانی دارد. پس از ۴ جلسه مرحله ارزیابی، خود درمان معمولا شامل ۶ تا ۲۰ جلسه است که از چهار ماه تا یک سال طول می‌کشد. نقش درمانگر، با پیشرفت درمان کمتر فعال و مستقیم است و مسئولیت بیشتر را به عهده زوج ها می‌گذارد. این جلسات دو بار در هفته تشکیل می شود و سپس بتدریج کمتر می شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات