پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

بازی های جنسی کودکان

بازی های جنسی کودکان بازی های جنسی بین بچه ها بسیار شایع است و از حدود سه سالگی به بعد فراوان دیده می‌شود و به خودی خود، جای هیچگونه نگرانی ندارد.

بازی های جنسی کودکان

بازی های جنسی بین بچه ها بسیار شایع است و از حدود سه سالگی به بعد فراوان دیده می‌شود و به خودی خود، جای هیچگونه نگرانی ندارد.

از سوی دیگر برای پدر و مادرها نیز غیر ممکن است بتوانند کودکان خود را از انجام بازی های جنسی بازدارند زیرا به هر حال بچه با بچه های دیگر تماس پیدا می‌کند و گوشه خلوتی را برای انجام این کارها می یابد. تازه اگر کودکی به این بازی‌ها نپردازد، به هیچ وجه نشان تناسب و تعادل وضع جنسی کودک نمی‌تواند باشد. کینزی از مصاحبه های خود با کودکان کوچکتر از ۵ ساله و اولیای آنها به این نتیجه رسیده است که در آغوش گیری، بوسه، بازی با اندام های جنسی، نشان دادن، جستجو و لمس آلت یکدیگر، بین بچه ها بسیار شایع است اما تقریباً در تمامی موارد، این بازی ها بدون انگیزه جنسی است و تنها جنبه کنجکاوی دارد، به گونه‌ای که نمی توان هیچ یک از این رفتارها را از دیگری خطرناک تر دانست.

لخت بودن مادر در حضور کودکانش

لخت بودن مادر در حضور کودکانش حدود ۶-۵ سالگی ب ی زیان می نماید و بسیار دیده می‌شود که مادران، کودکانشان را با خود حمام می برند و بخصوص بچه ها از بازی با یکدیگر، لذت بیسیار می‌برند اما شایسته نیست که این کار از حدود شش سالگی به بعد برای پسرها ادامه یابد.

برهنگی مادر حضور دخترش

برهنگی مادر حضور دخترش تا پیش از بلوغ اهمیتی ندارد و از این پس باید چنین رویدادی حادث نگردد. برهنگی پدر در برابر پسرش، ناشایست تر از عریانی مادر در برابر دختر است و باید هرچه زودتر ترک شود. بازی پدر با دختر فقط در چند سال نخست ۳ تا ۴ سالگی مقبول است

رابطه جنسی مردان با پسران خردسال

رابطه جنسی مردان با پسران خردسال چندان شایع نیست و بیشتر پسرانی که به چنگ بچه بازان گرفتار می‌شوند، بیش از حدود ۱۰-۱۲ سال سن دارند زیرا در سنین پایین تر دخول آلت در مقعد به دشواری انجام می‌شود و با تولید پارگی های وسیع همراه می شود. رابطه جنسی زنان بالغ با دختران خردسال نیز کم نیست و اینان دختران خردسال را به لیسیدن واژن شان وامی دارند و گاهگاه خود نیز به لیسیدن واژن دخترک مشغول می‌شوند. بین عللی که مرد را به برقراری رابطه جنسی با دختر بچه ها بر می‌انگیزد، ناتوانی جنسی، الکلیسم، جنون دوران پیری و احتمالاً زمینه های انحرافی دیگر است. فرد بالغ معمولاً بچه ها را با مختصر پول، عروسک و ماشین و غیره فریب می دهد و به این کار فرا می‌خواند. تجارب اولیه جنسی به خصوص در حین بلوغ و اوایل نوجوانی، می توانند اثرات ماندگار داشته باشند. اگر همراه با لذت و رها شدن از تنش باشد، محتمل است که تکرار شود. بدین ترتیب پسر یا دختر خردسالی ممکن است مدتها در گیرودار این رابطه ناجور باشد و با چنین شرح حالی برای همجنس بازی در آینده تربیت شوند.

از مطالعه در ۱۶ دختر ۵ تا ۱۲ ساله که جملگی با مردان رابطه داشتند به نتیجه رسیدند که همیشه مرد فریبکار نیست بلکه گاه دختر پیش قدم این رابطه ناپسند است و نقص عقل دختر در این مورد نقش عمده دارد. دختری که با مرد بالغی رابطه دارد، غالباً در آینده پیش پا زنی به عفت در پیش می‌گیرد و یا برعکس با کسی رابطه جنسی برقرار نمی‌کند و سالها به گوشه نشینی می پردازد و از خود ارضایی پیشه می کند.

به طور کلی فرجام های ناگوار، بیشتر در انتظار دختران فریب خورده است تا پسران. در اینجا اشاره به روابط زناکارانه پدر و دختر ضروری می نماید. در این موارد کودک از غیرقانونی و ناپسند بودن رابطه اش با پدر آگاه است زیرا محیط به او این چنین آموخته است و نیز می‌بیند که پدرش این عمل را با خود در خلوت و هراسناک انجام می‌دهد و در عین لذت می ترسد و جرات اعتراف پیش کسی ندارد و نیز می‌تواند که اعتراف به انجام این رفتار نکوهیده برای خود و پدر تجاوز کارش هر دو گران خواهد آمد.

از سوی دیگر، پدر غالباً کودک را تهدید می‌کند تا هرگز این راز را به کسی نگوید. به این ترتیب بسیاری از رابطه های زنان کارانه، چه بین پدر و دختر و چه بین پسر و مادر و چه بین خواهر و برادر که کمیاب تر است، سالها دوام می‌یابد و کشف نشده می ماند. بررسی های گوناگون نشان می‌دهد که زنا در خانواده‌هایی که پدر الکلی و ناقص العقل است و محدودیتی در گفتار ،رفتار و کردار افراد خانواده موجود نیست و نیز در مواردی که دختر به نقص عقل هیستری گرفتار است، شایع تر می باشد.

در این موارد لازم است کودک را با روان درمانی به وضع درمانی متعادل بازگردانید و آسیب روان پدر را نیز شناخت و به روان درمانی و روانکاوی او اقدام کرد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات