پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

برخی داروهای ضدروان پریشی که در مهار ارگاسم زن تاثیر دارند

برخی داروهای ضدروان پریشی که در مهار ارگاسم زن تاثیر دارند: - ضد افسردگی های سه حلقه ای: ایمی پرامین، کلومیپرامین، نورتریپ تیلین. - مهارکننده های مونوآمین اکسیداز: ترانیل سیپرومین، فنلزین، ایزوکربوکسازید. - آنتاگونیست های

برخی داروهای ضدروان پریشی که در مهار ارگاسم زن تاثیر دارند:

- ضد افسردگی های سه حلقه ای: ایمی پرامین، کلومیپرامین، نورتریپ تیلین.
- مهارکننده های مونوآمین اکسیداز: ترانیل سیپرومین، فنلزین، ایزوکربوکسازید.
- آنتاگونیست های گیرنده دوپامین، تیوریدازین، تری فلوپرازین. 
- مهار کننده اختصاصی گیرنده سروتونرژیک: فلوکستین، پاروکستین، سرترالین، فلووکسامین، سیتالوپرام.

گزارش شده است که قرص های ضدبارداری خوراکی در برخی زنان میل جنسی را کاهش می دهند و برخی داروهای دارای عوارض جانبی آنتی کولینرژیک ممکن است انگیختگی و نیز ارگاسم را مختل کنند. بنزودیازپین ها میل جنسی را کاهش می دهند ولی در برخی بیماران کاهش اضطراب ناشیچ از این داروها کارکرد جنسی را تقویت می‌کند.

کژکاری جنسی

هم کاهش و هم افزایش میل جنسی با عوامل روانگردان گزارش شده است. تفکیک این اثرات از اختلال زمینه ای یا بهبودی از آن مشکل است. کژکاری جنسی ناشی از مصرف یک دارو با قطع آن بر طرف می شود. اختلال همچنین ممکن است بیماری پارکینسون و سایر اختلالات عصبی که بخش های کمری یا خاجی طناب نخاعی را درگیر می‌سازند مرتبط باشد. داروهای ضد فشار خون گوانیتیدین، متیل دوپا، فنوتیازین ها،‌ داروهای سه حلقه ای و مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین در کندی انزال نقش دارند.

اختلال ارگاسمی مرد

اختلال ارگاسمی مرد را باید از انزال واپس گرا نیز تفکیک کرد که در آن انزال روی می دهد ولی مایع منی به سمت عقب به داخل مثانه سرازیر می‌شود. انزال واپس گرا همیشه بر اثر یک علت عضوی ایجاد می‌شود و ممکن است پس از جراحی دستگاه تناسلی ادراری یا مصرف داروهای دارای عوارض آنتی کولینرژیک نظیر فنوتیازین ها به خصوص تیوریدازین روی میدهد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات