پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

لحظات رمانتیک

لحظات رومانتیک  چرا عشقبازی موثر است؟   وقتی مرد قرار میگذارد، میخرد، ماشین را آماده می‌کند و به همه جزئیات رسیدگی می‌کند، این کار عشق بازی است. وقتی مرد مسئولیت رسیدگی به امور را به عهده می‌گیرد، به زن فرصت می‌دهد بیاساید

لحظات رومانتیک

 چرا عشقبازی موثر است؟ 

 وقتی مرد قرار میگذارد، میخرد، ماشین را آماده می‌کند و به همه جزئیات رسیدگی می‌کند، این کار عشق بازی است. وقتی مرد مسئولیت رسیدگی به امور را به عهده می‌گیرد، به زن فرصت می‌دهد بیاساید و از احساس اینکه از او مراقبت می شود، لذت ببرد.

این حالت برای زن مانند رفتن به مرخصی کوتاهی است که طی آن به قسمت زنانه وجودش بازمی‌گردد. لحظات رمانتیک برای زنان بسیاری یاری بخش اند. این لحظات به خصوص زنی را که در بیان احساساتش راحت نیست، بسیار قدردان می‌کند. در لحظات رمانتیک بودن، زن احساس می‌کند پذیرفته شده، تحسین شده، درک شده و از او حمایت می‌شود. فواید صحبت کردن نصیبش می شود، بدون آنکه مجبور باشد درباره احساساتش حرف بزند.

رفتار رمانتیک مهر تاییدی بر پذیرفته شدن زن هستند

رفتار رمانتیک مهر تاییدی بر پذیرفته شدن زن هستند و مرد به این ترتیب با پاسخ به نیازهای زن نشان می‌دهد همسرش او را درک می کند و برایش اهمیت قائل است. این نوع رفتار نیازی را برای زن برآورده می کند، که صحبت کردن برآورده میکند. در هر دو مورد، زن احساس می‌کند حرفهایش شنیده شده‌اند.

اگر مهارت های گوش دادن و درک کردن را نیاموخته باشید با همسرتان در بیان احساساتشان مقاومت ورزد، سرانجام فکر می‌کند حرفهایشان را نمی شنوید و از این بابت، دچار احساس یاس می شود. در چنین حالتی شاید حتی نفهمد چه اتفاقی افتاده است. ممکن است شما برخی رفتار عشق بازی را داشته باشید ولی دیگر اثر معجزه آسایی شان را ندارند. وقتی زنی همراه با عشق بازی، نیازهایش را نبیند و احساس نکند که روزانه حرفهایش شنیده می‌شود، پژمرده می شود. حتی گل های چیده شده نیز تأثیر بالقوه خود را از دست می دهند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات