پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

الکل

الکل بسیاری از مردم، بی آنکه بدانند، از الکل به عنوان دارو استفاده می‌کنند. گاه برای زیاد کردن اشتها و گاه به عنوان محرک جنسی و از نظر اخیر شاید الکل مشهورترین داروها باشد.

الکل

بسیاری از مردم، بی آنکه بدانند، از الکل به عنوان دارو استفاده می‌کنند. گاه برای زیاد کردن اشتها و گاه به عنوان محرک جنسی و از نظر اخیر شاید الکل مشهورترین داروها باشد.

اثر الکل در بدن هم روانی هم فیزیولوژیک است. اثر روانی آن مانند تمام مواد محرک جنسی است و اثر فیزیولوژیک آن مربوط به دخالت آن در مکانیسم های مهاری قشر مغز و پرخون کردن قسمتهای سطحی بدن از جمله اندام های آمیزشی است. با تضعیف قشر مغز و حذف مهار های کنترلی اخلاقی، شخص جسارت پیدا می‌کند، واکنش های شجاعانه نشان می‌دهد،  بذله گو می شود و لطیفه های زن پسند می‌گوید و تمایل به افراد غیر همجنس خود نشان می دهد اما هیچ یک از اینها محرک جنسی بودن الکل را ثابت نمی‌کند و هر ماده شیمیایی دیگری که چنین اثری بر قشر مغز داشته باشد، همین گونه تظاهرات رفتاری را نیز باعث می گردد.

الکل و میل جنسی

به طور خیلی کلی می توان گفت مصرف مقدار کم الکل میل جنسی را افزایش میدهد اما توانایی جنسی را کم می‌کند اما مصرف الکل به مقدار زیاد، نه تنها توانایی جنسی را کاهش می دهد بلکه میل جنسی را نیز کم می‌کند و فرد حال و حوصله پرداختن به امور جنسی را نخواهد داشت. با آنکه  الکل قدرت نعوظ را کاهش می دهد اما در عین حال انزال را نیز به تعویق می اندازد زیرا که دریافت‌های بیرونی به خوبی درک نمی شود و حواس گوناگون از جمله حس لمس تضعیف می گردد.

اثر اخیر الکل گاه به قدری واضح است که حتی وقوع انزال را امکان‌ ناپذیر می‌سازد و همین امر سبب شده است که برخی آن را برای مبتلایان به انزال زودرس تجویز نمایند. پزشک معمولاً نباید الکل را به منظور درمان بی کفایتی های جنسی تجویز نماید زیرا که مواد دیگری بهتر از الکل وجود دارد و از طرف دیگر الکل سهل‌الوصول است و بیماران اغلب دوز درمانی آن را فراموش می کنند و می خواره می شوند به ویژه که بسیاری از بیماران می پندارند که اگر مقدار کم دارو خوب باشد، مقدار زیاد آن خوب تر خواهد بود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات