پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

اوج لذت جنسی زن

اوج لذت جنسی زن نقاط حساس پیکر زن و پاسخ آنها به تحریک جنسی فیزیولوژی مهبل و اندام های آمیزشی بیرونی نقاط حساس پیکر زن در دو ناحیه بیش از سایر نواحی متمرکز است، یکی در دستگاه آمیزش بیرونی و لگن و دیگر در پستان، تقریباً مهم

اوج لذت جنسی زن

نقاط حساس پیکر زن و پاسخ آنها به تحریک جنسی فیزیولوژی مهبل و اندام های آمیزشی بیرونی نقاط حساس پیکر زن در دو ناحیه بیش از سایر نواحی متمرکز است، یکی در دستگاه آمیزش بیرونی و لگن و دیگر در پستان، تقریباً مهمترین واکنش این اندام‌ها به تحریک جنسی، پرخون شدن آنها است و چگونگی این پرخونی، به ویژه در کلیتوریس زن با آلت مرد یکسان است.

برخلاف مرد که نقاط پاسخگوی جنسی او تنها در آلتش متمرکز است و نقاط فرعی دیگری ندارد در زن علاوه بر دو مرکز اصلی یاد شده، نقاط دیگری هم وجود دارد و گویی تمام پیکر او کم و بیش پاسخگوی تحریکات جنسی است. مرحله تحریک ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت بر حسب مدت تحریک و نوع آن طول بکشد و آن گاه مرحله دوم یا آستانه فرا می‌رسد که مدت آن کوتاه تر است و زن قوای روانی و بیولوژیک خود را متمرکز میکند و از قریب الوقوع بودن اوج لذت جنسی آگاه می شود و خود را آماده ورود به مرحله سوم یا ارگاسم می نماید.

مرحله ارگاسم یا اوج لذت جنسی

مرحله ارگاسم یا اوج لذت جنسی حدود ۸ ثانیه یا کمتر طول می کشد و آن گاه مرحله تحلیل فرار می رسد که مدت آن تا حدی بستگی به مدت تحریک اولیه دارد و با هم در یک جهت سیر می‌کنند. عین این مراحل در مرد نیز کم و بیش وجود دارد ولی مجموع ۴ مرحله در مرد بسیار کوتاه است. مرد زود تحریک می شود، به سرعت  به آستانه اوج لذت جنسی میرسد و در طی چند ثانیه مرحله اوج لذت جنسی را همراه با انزال طی می کند.
به گونه ای که در حال عادی فعالیت جنسی مرد بیش از دو - سه دقیقه نمی پاید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات