پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

سایر درمان های سنتی ناتوانی جنسی و سرعت انزال از منظری دیگر

سایر درمان های سنتی ناتوانی جنسی و سرعت انزال از منظری دیگر  دانه میوه زبان گنجشک را که در نواحی گرم هیمالیا و جنگل های خشک هند و مالاکا زیاد است، برای ضعف قوه باء تجویز می‌کردند. مغز پسته، شقاقل مغز، مغز بادام و عسل را مع

سایر درمان های سنتی ناتوانی جنسی و سرعت انزال از منظری دیگر 

دانه میوه زبان گنجشک را که در نواحی گرم هیمالیا و جنگل های خشک هند و مالاکا زیاد است، برای ضعف قوه باء تجویز می‌کردند. مغز پسته، شقاقل مغز، مغز بادام و عسل را معجون کرده، دو مثقال قبل از حاجت می خوردند.

به هر حال اگر از دستورات قدیمی قدیمی برای این امر صرف نظر کنیم پزشکان مختلف علل متعددی برای ناتوانی جنسی و سرعت انزال ذکر کرده اند که هر کدام آنها یک سری معالجات مخصوص خود دارد. اگر ناتوانی جنسی، علل روانی و عصبی داشته باشد، از پسیکوتراپی و داروهای پسیکوتونیک و داروهای مقوی اعصاب می توان کمک گرفت‌. به علاوه استراحت جسمی و فکری، استفاده از هوای آزاد، رعایت بهداشت جسم و روان، حتی المقدور پرهیز از افراط در نزدیکی، انتخاب طرف جنسی مناسب و غیره در بهبود حال بیمار کمک زیادی می نماید. در مواردی که عدم تعادل سلسله اعصاب نباتی سمپاتیک و پاراسمپاتیک موجود باشد،

درمان عبارتست از:
۱. اگر منظور تسکین عصب پاراسمپاتیک باشد از داروهای زیر می توان استفاده کرد، بلادن، آتروپین، ژوسکیام، اسکوپولامین، البته این داروها در انزال زودرس به علت فعالیت زیاد پاراسمپاتیک موثر است.
۲. از داروهای محرک عصب پاراسمپاتیک چون پیلوکارپین، و استیل کولین، در بعضی حالات اضطراب جنسی به عنوان داروهای کمکی میتوان استفاده کرد.
۳. از داروهای مسکن عصب سمپاتیک باید یوهمبین را نام برد ولی در موقع تجویز این دارو باید مواظب فشار خون بود که زیاد پایین نیفتد.
۴. بالاخره اگر منظور تحریک عصب سمپاتیک و یا بالا بودن فشار خون در ناتوانی و ضعف شدید جنسی باشد، آدرنالین و  افدرین را استعمال می‌کنند که اولی را به طور زیر زبانی و دومی را به طور خوراکی به کار می برند.

 داروهای مسکن 

داروهای مسکن نیز در پاره ای از موارد مصرف می شوند، از قبیل برومور دو سدیم، برومور دو پتاسیم که به شکل شربت تهیه کرده و مقدار ۱-۴g در روز به کار می‌برند. برمورها در روی مراکز حرکت اثر کرده و عمل تحریکی آن را کمتر می‌کند و از اعمال مراکز نخاعی نیز می کاهد. بنابراین می تواند خاصیت تحریکی مراکز انزال را کم کند و از این نظر در بعضی از سرعت آنزال ها مفید است ام این دارو را نباید هیچ وقت در نوراستنی ها به کار برد. کلرال را نیز گاهی در انزال زودرس به کار می‌برند.

در مردان فربه رژیم غذایی باید به نحوی باشد که توأم با تدابیر خاص وزن را به حد طبیعی تحریک نماید. از درمان موضعی مثل التهابات غده پروستات و مجاری خلفی ادرار و غیره نباید غفلت جست. از ناتوانی جنسی سالمندان نیز باید ذکری به میان آورد، بعضی از آنان نیروی مردی خود را تا اواخر عمر محفوظ نگه می دارند و از لحاظ جسمی و روح نیز جوان می مانند.

بر خلاف پیرانی وجود دارند که پس از ۶۰ سالگی امکان هرگونه عمل تناسلی را از دست می‌دهند، البته از نظر درمانی سابقاً به پیوند بیضه برای تجدید جوانیِ در پیران مبادرت می جستند ولی امروزه با داروهای جدید و هورمون‌های بازجذب بطئی و اثر طولانی، احتیاجی به آن کارها نبوده و تقریبا امروزه متروک است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات