پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

زمینه های ژنتیک شامل

زمینه های ژنتیک شامل ۱) حساسیت فرد به سیستم پاداش نسبت به مواد یا رفتار مختلف ۲) خواص تقویت کننده منفی آن ماده یا رفتار مثلاً تداوم علایم اضطراب در اثر استرس

زمینه های ژنتیک شامل

۱) حساسیت فرد به سیستم پاداش نسبت به مواد یا رفتار مختلف
۲) خواص تقویت کننده منفی آن ماده یا رفتار مثلاً تداوم علایم اضطراب در اثر استرس

درمان

• داروها: دو دسته داروی عمده، داروهای اندوکرین و عوامل تنظیم کننده خلق می باشند. از عارضه جانبی داروهای دیگر مثل داروهای ضدفشار خون، آنتی کولینرژیک، آنتی هیستامین، دی سولفیرام، آنتی سایکوتیک ها و داروهای افزاینده مو نیز برای کم کردن علایم اعتیاد جنسی استفاده شده است.
• داروهای هورمونی: شامل آنتی آندروژن ها، آگونیست های GnRH بوده، استروژن به دلیل عوارض قابل توجه، کمتر طرفدار دارد. مدروکسی پروژسترون استات باعث القاء آنزیم تستوسترون ردوکتاز  Reductase، در کبد شده، در نتیجه مدروکسی پروژسترون استات، تستوسترون می دهد بنابراین یک آنتی آندروژن واقعی نیست. همچنین باعث بلوک ترشح گونادوتروپین ها، LM و FSH می گردد.

عوارض آن، جدی و شامل آمبولی ریوی، اختلال کبدی و تشدید دیابت می باشد. سیپروترون استات گیرنده های آندروژن را بلوک نموده، باعث کاهش LH و FSH می گردد. موجب کاهش خشونت های جنسی و کاهش پاسخ برانگیختگی به محرک های با محتوای پدوفیلیا و خشونت جنسی می گردد. عوارض آن اضافه وزن و افسردگی می باشد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات