پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

پروگنوز

پروگنوز فاکتورهایی که می توانند بر پروگنوز تاثیر گذارند را می توان به ۳ گروه تقسیم کرد: ۱) فاکتورهای مربوط به بیماری مثل سن پایین شروع اختلال، فرکانس بالای رفتارهای آنتی سوشیال مصرف الکل و موارد، نبود اضطراب و عذاب وجدان

پروگنوز

فاکتورهایی که می توانند بر پروگنوز تاثیر گذارند را می توان به ۳ گروه تقسیم کرد:

۱) فاکتورهای مربوط به بیماری مثل سن پایین شروع اختلال، فرکانس بالای رفتارهای آنتی سوشیال مصرف الکل و موارد، نبود اضطراب و عذاب وجدان در مورد رفتار.

۲) باعث بهتر شدن پروگنوز می گردد  Recovery Support Factors مثل شغل ثابت، روابط پایدار، شبکه اجتماعی Supportive.

۳) فاکتورهای  شخصیتی مثل هوش، خلاقیت، 

ظرفیت self-observatory شوخ طبعی، ظرفیت ارتباطات بین فردی، انگیزه تغییر و میزان دیسترس ذهنی.
شاید جدی ترین انحراف جنسی تشخیص داده شده که می تواند پیامد رفتار ضداجتماعی خطرناک باشد، کودک خواهی است. درمان ساختار یافته ای برای این مشکل وجود ندارد اما در برخی موارد، آن جایی که فزون خواهی جنسی همبسته وجود دارد، تلاش های برای درمان مراجع به وسیله داروهایی که ترشح آندروژن را سرکوب می کنند. انجام می شود و بنابراین ممکن است سائق یا میل جنسی را کاهش داده یا از بین ببرند. فزون خواهی جنسی به طور ضعیفی تعریف شده است. سائق جنسی ممکن است کم، طبیعی یا زیاد باشد و رفتار جنسی ممکن است گاهی اجباری با یا بدون یک انحراف جنسی باشد.

افرادی که فزون خواهی جنسی هستند و عنصری اجباری برای یک انحراف جنسی خطرناک دارند، آشکارا به عنوان یک تهدید ویژه برای جامعه مطرح می شوند، برای این گروه درمان ضد آندروژن تجویز شده است. بیشتر از سایر انواع مشکلات جنسی، هویت جنسی بوده است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات