پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

اعتیاد به پورنوگرافی

اعتیاد به پورنوگرافی پورنوگرافی انحرافی است که در آن بیمار تمایل مرضی و بیش از حد به گردآوری تصاویر و نوشته های مستهجن دارد. در سکسولوژی این واژه اشاره به تصاویر و نوشته هایی می کند که مستجهن و شهوت انگیز باشد.

اعتیاد به پورنوگرافی

پورنوگرافی انحرافی است که در آن بیمار تمایل مرضی و بیش از حد به گردآوری تصاویر و نوشته های مستهجن دارد. در سکسولوژی این واژه اشاره به تصاویر و نوشته هایی می کند که مستجهن و شهوت انگیز باشد.

در این زمینه کتاب های بسیاری نوشته شده است و چون خریدار این کالا زیاد است، همیشه عده ای ویرانگر مغز پوسیده، به تهیه و نشر آنها مشغولند، صحنه های نزدیکی، برهنه شدن، در حال تحریک بودن و نیاز زن ها را با آب و تاب می نویسند؛ سرگذشت مردان و زنان افسانه ای را به کاغذ می آورند و شیرین کارهای جنسی آنان را تعریف می کنند، در ضمن داستانی، گرفتار شدن مردی را به دست زنی که مبتلا به جنون نزدیکی است، شرح می دهند.

اما در مورد عکس ها نمی توان گفت که کدام یک محرک است و کدام یک جنبه پورنوگرافیک ندارد زیرا که گاه عکس از صورت زنی تحریک کننده است در حالی که عکس زن برهنه ای این چنین نیست. دختران و پسران در دوران بلوغ با پورنوگرافی سر و کار پیدا می کنند اما آنچه که مسلم است آنست که دختران بیشتر به نوشته های پورنوگرافیک علاقه نشان می دهند و کمتر طالب عکس برهنه مردانند. پسران بیشتر مجلات و عکس هایی را که میکر عریان زن ها یا مرد و زنی را در حال نزدیکی و امثال آن نشان می دهد، خواستارند و غالباً از اینها برای تحریک خویش و به اصطلاح سوژه استمناء استفاده می کنند ولی گاه این تمایل، اندکی نیز جنبه کنجکاوی دارد.

تعویض این گونه عکس ها با رفقای دیگر یکی از معمولترین مراوده های نوجوانان است و این کالا چه بسا که با مبالغ هنگفت خرید و فروش می شود. غالباً جوانان پس از دوره ای کوتاه یا دراز، کم کم از پرداختن به این مشغله می پرهیزند اما تقریباً هیچگاه، حتی تا مایان عمر در برابر دیدن یک عکس محرک، بی علاقگی نشان نمی دهند. دختران و پسران با خواندن نوشته ها و دیدن عکس های پورنوگرافیک، مطالبی از امور جنسی، درست یا نادرست، یاد می گیرند و نسبت به برخی از امور نظریات مخصوصی پیدا می کنند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات