پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ابراز نارضایتی از پیشرفت درمان

ابراز نارضایتی از پیشرفت درمان فرد آسیب دیده، اغلب نسبت به پیشرفت درمان نارضایتی نشان می‌دهد و تلاش‌های شریک زندگی خود را برای تغییر کردن نادیده می‌گیرد. بخش زیادی از این ابزار نارضایتی و عدم پذیرش تغییر به نیاز فرد آسیب د

ابراز نارضایتی از پیشرفت درمان

فرد آسیب دیده، اغلب نسبت به پیشرفت درمان نارضایتی نشان می‌دهد و تلاش‌های شریک زندگی خود را برای تغییر کردن نادیده می‌گیرد. بخش زیادی از این ابزار نارضایتی و عدم پذیرش تغییر به نیاز فرد آسیب دیده به خشمگین بودن از شریک زندگی مربوط می‌شود.

انگیزه دیگر او می‌تواند تنبیه کردن باشد، تایید تلاش های فرد اقدام کننده از نظر او مثل این است که کوتاه آمده است یا شریک زندگی اش را از گرفتاری و مخمصه رهایی داده است. بنابراین اگر نارضایتی از پیشرفت درمان به دلایل ذکر شده باشد، درمانگر به فرد آسیب‌دیده خاطرنشان می‌کند که پذیرش ویژگی های خوب یا تلاش‌های شریک زندگی اش، به معنای زدودن رفتارهای نادرست فرد اقدام کننده نیست. فرد آسیب‌دیده متوجه می‌شود که احساس مثبت درباره پیشرفت درمان هنوز با احساس خشم یا آزردگی از آنچه که رخ داده است توام می‌باشد و این کاملاً طبیعی و قابل قبول است.

همچنین دلیل دیگر نارضایتی ترس از پذیرش تغییر است، به این دلیل که فرد احساس می‌کند که پذیرش تغییر بدین معنی است که باید به این رابطه ادامه دهد. درمانگر باید با این باور به چالش بپردازد. در عوض فرد آسیب‌دیده باید تشویق شود که به تغییراتی که در حال حاضر رخ می‌دهد، توجه کند و این تغییرات را رویدادهای مهمی بداند که شریک زندگی او قادر به انجام آن است.

به هر حال به فرد آسیب‌دیده باید گفت به رغم وقوع تغییرات فعلی، آنها هنوز در تصمیم‌گیری درباره ادامه دادن یا ندادن رابطه‌شان با توجه به آنچه در گذشته رخ داده است آزاد هستند و بنابراین می توانند به رابطه پایان دهند. این امکان به این امید داده می‌شود که فرد آسیب دیده در تمایل برای محافظت کردن از خودش آزاد باشد و در برابر تغییرات ارتباطی شان مانند ناظری بی‌طرف و منصف عنل کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات