پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

تجربه دوران عقد بدون تجربه ی دوران نامزدی

تجربه دوران عقد بدون تجربه ی دوران نامزدی برخی از خانواده ها تجربه ی نامزدی را از دختر و پسر خود سلب می‌کنند و پس از دوران کوتاه آشنایی، آنها را به سوی عقد و دوران عقد، هدایت می‌کنند.

تجربه دوران عقد بدون تجربه ی دوران نامزدی

برخی از خانواده ها تجربه ی نامزدی را از دختر و پسر خود سلب می‌کنند و پس از دوران کوتاه آشنایی، آنها را به سوی عقد و دوران عقد، هدایت می‌کنند.

نبود تجربه ی نامزدی شرایط ویژه‌ای را بر دختر و پسر تحمیل می‌کند. اولین مساله ابهام آنها در مورد شرایط دوران عقد است. وقتی دختر و پسری دوره ی نامزدی نداشته باشند، پس از عقد بیشتر خود را نامزد به حساب می آورند در حالی که عقد کرده هستند.

ابهام و سرگردانی

به لحاظ اجتماعی نامزد هستند، در حالی که به لحاظ قانونی عقد کرده هستند. همین ابهام و سرگردانی نقش، می تواند باعث آسیب های زیادی شود. از نظر ما تجربه ی عقد بدون تجربه نامزدی اشتباه است و سر منشاء برخی از آسیب‌ها که می‌توانست با تجربه نامزدی با سهولت و سادگی بیشتری بر طرف شود. اما به هر حال واقعیت جامعه ی ما این است که برخی از خانواده ها بدون تجربه ی نامزدی تجربه ی عقد را بر پسر یا دختر خود تحمیل می کنند. در این شرایط به نظر ما بر دختر و پسر است که مواردی را رعایت کنند. در صورتی که خواهان ازدواج موفق هستید و به هر دلیلی نتوانسته اید نامزدی را تجربه کنید، رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌های تجربه ب عقد بدون تجربه ی نامزدی را به حداقل برسانید.
۱. حداقل چند ماهی از عقد را دوران نامزدی بدانید.
۲. در این مدت از داشتن رابطه ی کامل جنسی پرهیز کنید.
۳. در صورتی که به این نتیجه رسیدید که همسر مناسبی برای یکدیگر نیستید، ارتباط را در همان سطحی که هست، حفظ کنید و از ارتباط بیشتر پرهیز کنید و از متخصص کمک بگیرید،
توجه: بدانید که همه متخصصین از سواد و تجربه کافی کافی برخوردار نیستند، همانطور که پزشکان بی سواد و بی تجربه در جامعه پزشکی وجود دارد، در جامعه روانشناسان نیز افراد بی سواد و بی تجربه وجود دارد. تشخیص فرد باسواد و باتجربه بر عهده ی خود شماست.
۴. در نظر داشته باشید که طلاق زوج های عقد کرده ای که رابطه جنسی نداشته اند، سهولت بیشتری دارد تا زوج های عقد کرده ای که رابطه کامل جنسی داشته اند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات