پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شکست علمی در مدارس متوسطه

پیشرفت دانش آموزان بر اساس عملکرد درجه بندی شده در یک سری از کلاس ها پیش بینی می شود.

شکست علمی در مدارس متوسطه

پیشرفت دانش آموزان بر اساس عملکرد درجه بندی شده در یک سری از کلاس ها پیش بینی می شود. عدم موفقیت در دستیابی به نمرات پیش بینی شده، در دوره مدرسه متوسطه نشان دهنده سطح پیشرفت تحصیلی دانش آموزان است. دانش آموزانی که نمرات ضعیف دارند اغلب قادر به وارد شدن به برنامه های تحصیلی دقیق تر نیستند.  

در عین حال، سیاست های "بدون گذر، بدون بازی" در بسیاری از مناطق مدرسه مانع از دانشجویانی می شوند که دوره های آموزشی را از مشارکت در فعالیت های اضطراری جدا می کنند، که بسیاری از آنها تاثیر مثبتی بر رشد نوجوانان دارند .

علاوه بر این، اجرای تست های بالا در آزمون و سیاست های حسابداری مدرسه در طول دوره زمانی که داده ها برای این مطالعه جمع آوری شد، افزایش یافت. پیاده سازی این سیاست ها عواقب شکست علمی را فراتر از دانش آموزان به منظور تحریک علاقه بیشتر در میان مدارس و معلمان در نتایج تحصیلات دانش آموزان گسترش داد. در نهایت، فراتر از سطح مدرسه، عملکرد تحصیلی ضعیف می تواند روابط قابل توجهی مانند روابط والدین و نوجوانی را تحت تأثیر قرار دهد.

عواقب شکست علمی محدود به نوجوانی یا دوره عملی تحصیلات رسمی نیست. شکست یکی از شاخص های ابتدایی حذف بالقوه است پیوند این رفتار با الگوهای بزرگتر نابرابری اجتماعی باعث مشکلات اجتماعی می گردد. علاوه بر این، یک مطالعه از دانش آموزان در هوستون نشان داد که شکست تحصیلی یکی از عوامل مهم در دستیابی به وضعیت خوب و رفاه بزرگسالان است.

 دانش آموزانی که افت تحصیلی دارند کمتر از دبیرستان فارغ التحصیل می شوند و کمتر از سایر دانش آموزان به کالج می روند؛ پس از آن، افرادی که دبیرستان را ترک می کنند، حتی کسانی که مدرک تحصیلی عمومی را به دست می آورند، حقوق و دستگیرشان در بزرگسالی به مراتب کمتر از فارغ التحصیلان دبیرستان یا کالج است.

 علاوه بر این، پیشرفت های تحصیلی و شغلی بزرگسالان به طور قابل توجهی سلامت روان ، طول عمر، تشکیل رابطه و خدمات را پیش بینی می کنند. در حالی که شکست علمی می تواند دوره زندگی فردی را بی ثبات سازد، تغییرات در میزان شکست تحصیلی می تواند پیامدهای جدی برای ثبات جامعه داشته باشد.

 بنابراین شکست علمی یک جنبه مهم از دوره زندگی فردی است که پیامدهای مشکلات اجتماعی بزرگتر را دارد و به این ترتیب توجه بیشتری را جلب می کند. در این مطالعه پس از آن، ما بر اساس چارچوب اپیدمیولوژیک کلاسیک برای بررسی رابطه بین شکست تحصیلی نوجوانان و سلامت جسمی و روانی بررسی کردیم.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات