پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

عوارض نزدیکی

یک فرد ممکن است از نوعی فعالیت جنسی لذت ببرد که دیگران نمی خواهند درگیر آن شوند، که ممکن است به عنوان مثالی از اختلاف بی خطر گرفته شود

عوارض نزدیکی

پارگی و ترکیدن آلت مرد یکی از نادرترین عوارض نزدیکی است و بیشتر در سالمندان(به سبب تصلب شرائین) و مبتلا یان به بیماری پیرونی دیده میشود اما هرگاه در عمل نزدیکی خشونت بسیار به خرج رود و از وضعیت های آکروباتیک غیر معمول استفاده شود ، امکان ترکیدن آلت برای جوانان نیز وجود دارد. این حالت نیازمند دخالت فوری جراح است و وضع آینده فرد گرفتار شده به این عارضه را نمی توان پیش بینی کرد ولی به هر حال شدت گسیختگی بافت ها و میزان آسیب اجسام غاری در تعیین پیش آگهی موثر است.

یکی دیگر از بیماری های نادری که ممکن است مربوط به داشتن رابطه  جنسی شود، آلایش منی به خون نامیده می شود. آلایش منی به خون عارضه ای است که معمولا به خود نزدیکی وابستگی مستقیم ندارد بلکه بیشتر، سبب آن آماس های مزمن کیسه های منی است.
مرگ آنی به هنگام نزدیکی یا پس از ان در اثر سنکوب و نیز انفارکتوس قلبی پس از نزدیکی دیده شده است. وقوع حمله صرع، خون روی از بینی و خون ریزی بینی به هنگام فعالیت های جنسی شدید (به ویژه در مردان) دیده شده است و این احتمالا به سبب آن است که فشار خون باوجود اوج لذت جنسی به ناگاه بالا می رود.
در همکاری اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک و حدوث پدیده هایی چون اسهال، تهوع و حرکات اسپاستیک و دردناک روده ها و نیز نفخ روده ها پس از نزدیکی گاهی اوقات دیده می شود. سردرد در افراد میانسال شاید به سبب افزایش فشار خون به هنگام اوج لذت جنسی باشد.


حیطه های بالقوه دشوار در مسائل جنسی

مهم است که پزشک یا هر فرد دیگری که با افراد مبتلا به مشکلات جنسی کار می کند پیش داوری ذهنی نداشته باشد. شیوه ی زندگی انتخاب شده توسط مراجع و همسرش را بپذیرد و به تمایلات جنسی موجود نزد این زوج احترام بگذارد. درمانگران نباید اصول یا ترجیهات خود را بر بیماران تحمیل کنند، آنها نبایستی تصور کنند که دیدگاه مراجعانشان از آنچه در آمیزش جنسی درست، غلط، خوب یا بد است و لزوما مشابه دیدگاه خود در دمانگر باشد.
یک فرد ممکن است از نوعی فعالیت جنسی لذت ببرد که دیگران نمی خواهند درگیر آن شوند، که ممکن است به عنوان مثالی از اختلاف بی خطر گرفته شود، اگر بسیاری از افراد جامعه آن را به همان اندازه قابل پذیرش بدانند. مثال های احتمالی می تواند سکس دهانی و نزدیکی مقعدی باشند یا (( واقعا هر گونه فعالیت جنسی که در خلوت و دربین بزرگسالان راضی اتفاق می افتد)) مثال های دیگری وجود دارند که اکثریت جامعه آن را در هرشرایطی غیر قابل قبول می دانند. از جمله این موارد می تواند ((کودک خواهی)) باشد که مثالی از اختلاف خطرناک است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات