پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

درمان مکانیکی و جراحی در مشکلات جنسی

پمپ خلاء یک وسیله ی مکانیکی است که افرادی که بیماری عروقی ندارند می توانند برای ایجاد نعوظ از آن استفاده کنند

درمان مکانیکی و جراحی در مشکلات جنسی


در مردان مبتلا به آ رتریو اسکلروز ممکن است در حین مرحله ی فعال دخول عمیق آلت تناسلی همراه با حرکات لگن ،نعوظ از بین برود نیاز به افزایش خون در عضلات سرینی و سایر عضلاتی که به وسیله ی شریان های ایلیاک یا هیپوگاستریک خون رسانی می شوند ،خون را از شریان شرمگاهی می گیرد (می رباید ) و به این ترتیب جریان خون آلت تناسلی را مختل می کند .برای برطرف شدن این حالت باید حرکات لگن مرد در زمان دخول کاهش یابد و قرار گرفتن زن بر روی مرد در حین مقاربت به این امر کمک می کند .


پمپ خلاء

پمپ خلاء یک وسیله ی مکانیکی است که افرادی که بیماری عروقی ندارند می توانند برای ایجاد نعوظ از آن استفاده کنند. خونی که به دنبال ایجاد خلاء به داخل آلت تناسلی کشیده شده است با قراردادن حلقه ای در اطراف قاعده آلت در داخل آن نگه داشته می شود .این وسیله هیچ عارضه ی جانبی ندارد ولی دست و پا گیر است و نامزد باید استفاده از آن را بپذیرند .

برخی از زنان گله می کنند که در این حالت آلت تناسلی مرد قرمز تر و سردتر از وقتی است که نعوظ تحت شرایط طبیعی ایجاد می شود و به همین دلیل از این روش و نتیجه ی آن اظهار نارضایتی می کنند.
وسیله ی مشابهی موسوم به EROS برای ایجاد نعوظ در کلیتوریس زنان ساخته شده است EROS .یک کلاهک مکنده کوچک است که روی کلیتوریس قرار می گیرد و خون را به داخل آن می کشد . برخی از مطالعات از موفقیت این روش برای درمان اختلال انگیختگی جنسی زنان گزارش شده اند . لرزاننده هایی که برای تحریک ناحیه ی کلیتوریس به کار می روند نیز زنان مبتلا به آنورگاسمی را با موفقیت درمان کرده اند.


درمان جراحی


پروتزهای مردانه

روش های جراحی طرفداران کمی دارد و ابزارهای جانشین شونده ی آلت برای مردانی که نعوظ ناکافی دارند ونسبت به سایر روش های درمانی مقاومند یا نقایصی با منشا عضوی دارند در دسترس است .دو نوع اصلی از این پروتزها وجود دارد ،
یک پروتز استوانه ای نیمه سخت که نعوظ دایمی ایجاد می کند و برای پنهان کردن نعوظ آلت می توان آن را در نزدیک بدن قرار داد ؛نوع دیگر یک پروتز بادی است که همراه با پمپ و مخزن آن کاشته می شود و به وسیله ی پمپ باد شده و تخلیه می گردد. پروتز نوع دوم به منظور تقلید عملکرد فیزیولوژیک طبیعی طراحی شده است .


جراحی عروق

 در مواردی که به دلیل آترو اسکلروز یا سایر علل انسداد ،نارسایی عروقی ایجاد شده است ،جراحی کنار گذر بر روی شریان های آلت مردان در برخی موارد انتخاب شده با درجاتی از موفقیت همراه بوده است.
درمان علل عروقی و نوروژنیک
چندین درمان برای بیمارانی که به دلیل نابهنجاری های عروقی و نوروژنیک از جمله ثانوی بر دیابت ،قابل وصول است . این روش ها مشتمل اند بر داروها ،ابزار مکشی ،اصلاح جراحی نابهنجاری عروقی و پروتز آلت مردانه.


تزریق های داخل جسم غاری

پاپاورین که شل کننده ی عضلات صاف است ،با بلوکه کننده ی گیرنده ی آلفا ،فنوکسی بنزامین ،ایجاد نعوظ می کنند و برای درمان ناتوانی جنسی مورد استفاده قرار گرفته اند . همین طور تزریقات پروستاگلاندین ،آلپرواستادیل ،داروی تازه ای است که برای تزریق د رون غاری قابل وصول شده است . دوزهای کوچک تجویز شده و تدریجا افزایش داده می شود .وقتی دوز مناسب مشخص شد نحوه ی تزریق به خود بیماران یاد داده می شود (دوزها در این جا ذکر نمی شود چون درمان باید از پزشکی که در این زمینه تبحر دارد آموخته شود ) دوزهای بالا ممکن است به نعوظ طولانی منجر شود که مکش خون و تزریق یک آگونیست آلفا 1،نظیر فنیل آفرین را ایجاب کند.
درمان درون پیشابراهی: آلپروستادیل را می توان از طریق پیشابراه یا درون غاری ،که در بالا ذکر شد تجویز نمود .



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات