پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

شب زفاف

تازه عروس بنا به طبیعت از نخستین نزدیکی یا آمیزش اکراه دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست

شب زفاف

تازه عروس بنا به طبیعت از نخستین نزدیکی یا آمیزش اکراه دارد و علت آن معمولا درد جسمانی نیست ،که اگر همراه با آرامش و خودداری و صبوری مرد باشد خیلی جزیی است.غالبا خود دختر هم نمی داند علت این هراس و اکراه کجاست .در واقع تازه عروس در این مرحله دچار نوعی شرم نیز هست زن در این مرحله که وارد حیات زناشویی می گردد دگرگونی مهمی در برابر خود می بیند و به زندگی آینده و مسئولیت ها و خطرهای آن می اندیشد واز آن واهمه دارد.همه ی این واهمه ها ،چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد ،قابل ملاحظه و شایسته توجه است.این وظیفه ی شوهر است که وجود این هراس خطری زن را دریابد و همواره آن را به یاد داشته باشد ،بهترین فرصت برای جلب اطمینان زن همین دوره ی کوتاه است.
زن چنانکه اشاره کردیم دیر تحریک می شود و به طور متوسط 10 دقیقه طول می کشد تا به اوج لذت جنسی برسد منتها جزءمهم این زمان به تحریک زن اختصاص دارد و در یکی دو دقیقه آخر به اوج لذت جنسی دست می یابد.

برای آنکه در هر نزدیکی ،زن نیز به اوج لذت جنسی برسد باید مرد آن قدر مقاومت کند که پیش از وقوع انزال ،زن نیز به یک یا چند اوج لذت جنسی برسد و گفته می شود که کامل ترین و لذت بخش ترین نزدیکی آنست که در آن اوج لذت جنسی و انزال مرد همزمان با آخرین لذت جنسی زن باشد.
اما عملا این گونه همزمانی در نزدیکی به دشواری حاصل می شود و زنانی که این سخن را گاه و بیگاه در نوشته های این و آن دیده و یا از دیگران شنیده اند ،بارها برای عدم تطابق اوج لذت جنسی خود با شوهر مراجعه می کنند و شوهر خود را به زود رسی انزال متهم میکنند و یا به ندرت پاسخگو نبودن و تحریک ناپذیر بودن خود را سبب این ناهمزمانی می دانند.
بنابراین برای آنکه لااقل زن نیز به اوج لذت جنسی (همزمان یا ناهمزمان با مرد) برسد ،لازم است که مرد پیش از دخول ،زن را تا حد کافی تحریک نماید و اندکی پیش از مرحله ی آستانه ، که در آن زن از وقوع عنقریب اوج لذت جنسی آگاه می شود ،به دخول اقدام نماید.همین تحریکات مقدماتی است که ما از آن به عنوان (بازی های جنسی پیش از نزدیکی )یا (نوازش های پیش از نزدیکی )یاد کرده ایم.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات