پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

برانگیختن زن پیش از نزدیکی

معمولا سالها طول میکشد تا زن بفهمد که واقعا به چه راهی بهتر تحریک می شود

برانگیختن زن پیش از نزدیکی

برای تمام خانم ها ،تحریک جنسی پیش از دخول آلت در مهبل لازم است واین تحریک نه تنها به صورت ملامسه ها و نوازش های فیزیکی بلکه همراه با اظهار علاقه از جانب شوهر و بیان کلمات عشق آفرینی است که حاکی از زیبایی زن ،تعلق او به شوهر و سزاواری او برای پرستش و امثال اینهاست وزن در برابرآنها حساسیتی ویژه دارد و گاه باشد که زن به تحریک روانی بهتر از تحریک فیزیکی پاسخ گوید.

معمولا سالها طول میکشد تا زن بفهمد که واقعا به چه راهی بهتر تحریک می شود و ظرفیت تحریک پذیری او در چه حدود است. غالبا زن در نخستین دفعات نزدیکی به دشواری تحریک می شود و اکثرا از نخستین نزدیکی ها لذت چندان نمی برد ولی بعدها هم به سبب عادت به نزدیکی و درک شوهر واز بین رفتن شرم و امثال آن و هم در اثر تجربه ،یاد می گیرد که برای تحریک خود از چه راه هایی بهره بگیرد و از مرد چگونه رفتارهایی را طلب کند.در واقع ،زن بر خلاف مرد پس از گذشت چندین سال نسبت به ظرفیت های جنسی خود بصیرت پیدا می کند.

امروزه تمام نقاط حساس بدن زن شناخته شده و پاسخ آنها به تحریک جنسی نیز آشکار گردیده است و در این طریق آنکه بسیار اندیشیده و کار کرده است ،ماسترز (استاد بیماری های زنان در دانشگاه واشنگتن ) سکسولوژیست نامور معاصر است. واژن به ویژه کلیتوریس ،پستان به ویژه نوک آن ،لب ها ،زبان، محوطه ی داخل دهان ،کفل ها ،سطح داخلی ران ،مسیر ستون مهره ها به ویزه در ناحیه ی کمر ،شانه ها ،گردن ،پوست سر وگوش به ویژه نرمک آن ، مهم ترین نقاط حساس بدن زن است و مرد باید برای تحریک زن از حساسیت این نقاط استفاده کند اما هر زن نقطه ی حساس ویژه ای دارد و اگر چند سالی نزدیکی کرده باشد نقطه ی حساس بدن خویش را می شناسد.

پیرامون گوش و ارتباط آن با واژن از هزاران سال پیش تاکنون مطالب بسیاری نوشته اند ؛ 4000 سال پیش جزای زنی که پشت پا زنی به عفت پیشه می کرد بریدن گوش بود . در برمه از وقتی دختر را زن می شناختند و وظایف اجتماعی زن را به او می سپردند که گوشش را در طی مراسم مذهبی ویژه ای سوراخ می کردند . محققین آلمانی نیز در این مورد مطالبی نوشته اند و عنوان نوشته هایشان (گوش ،سمبل واژن ) است .

 در افسانه های کهنه ی یوگسلاوی نیز رابطه ی بین گوش و واژن اشاره شده است و اهالی آن سرزمین داستانی به نام (گوش بین دوپا ) دارند. دیده شده است که مرد به هنگام خود ارضایی ،گوش را تجسم می کرده است .
این نکته نیز از یاد نرود که همه جای زن کم و بیش تحریک پذیر است و ممکن است با تکرار تحریک ،به جای به خصوصی از بدن زن (مثلا گوش یا ابروی چپ) بر اساس انعکاس های شرطی به مستحکم ترین پایگاه تحریکی او مبدل شود. به همین نحو گاه زن نسبت به عمل به خصوصی حساسیت پیدا می کند و مثلا بوسیدن پلک چشم هایش اورا به شدت تحریک می کند و به مرحله ی آمادگی جنسی می رساند .
بوسه ی لب ها از آن جا که سه حس لمس وچشایی و بویایی در آن به کار گرفته می شود ،به شدت تحریک کننده است . در مواردی که زن و مرد به مکیدن زبان یکدیگر مشغول می شوند ،هر یک زبان خود را دردهان دیگری فرو می کند و به جست و جوی زبان او می پردازد نوک زبان ها با هم در تماس می آید ،به سرعت بر هم می لغزد و این بسیار انگیزنده است .

 گاه این گونه بوسه ها و زبان به دهن گرفتن ها آن چنان تحریک کننده است که بدون استفاده از روش های دیگر ،زن را به اوج لذت جنسی می رساند.پس از آنکه نقاط حساس بدن زن مدتی مورد تحریک قرار گرفت ،احساس می کند که باید کلیتوریس او نیز تحریک شود.

تمام زن ها پیش از آنکه دخول صورت گیرد ،نیاز دارند که کلیتوریس شان در حدود 5 دقیقه تحریک گردد. رسیدن زن به مرحله (آمادگی) و (پذیرش) با چند نشانه مشخص می شود . از جمله :نعوظ کلیتوریس ،مرطوب شدن اندام آمیزشی ،تند شدن حرکات تنفسی و مهم تر از همه تقاضای او برای دخول.

بسیاری از کارشناسان امور جنسی،تماس های زودگذر (دهانی–تناسلی ) را که برای تنوع انجام می شود طبیعی دانسته اند و اساسا هنگامی رفتاری را انحرافی می دانند که بیش از حد تکرار گردد. برای فرد به صورت (هدف) جنسی با اهمیتی درآید ،شخص بر آن تثبیت گردد ودر انجام آن وسواس نشان دهد .

کانون اولیه ی واکنش شهوانی در ناحیه ی لگنی زن ،کلیتوریس است. کلیتوریس نسبت به تحریک جنسی یا روانی به طور یکسان واکنش نشان می دهد و از این نظر که تنها عمل شناخته شده ی آن ایفای وظیفه به عنوان یک کانون شهوانی برای تحریک جنسی است واقعا عضوی بی همتا شناخته می شود .

رابطه ی جنسی را به خواست زن شروع کنید . گاه مرد رابطه ی جنسی را منوط به زمان هایی می کند که همسرش آمادگی برای رابطه ی جنسی نشان می دهد .اعتماد کردن به احساسات مثبت زن و انتظار کشیدن برای این احساسات ،مرد را به حالت دایم برای شروع رابطه ی جنسی می کشاند.چقدر باید صبرکرد ؟ کم کم تمایل مرد کاهش می یابد و حتی وقتی زن آمادگی اش را دارد،مرد تمایل کمتری نسبت به او خواهد داشت .معمولا در این حالت ،زن تا حدی نگران خواهد شد.

او فقدان رابطه ی جنسی را احساس خواهد کرد و آن را بیشتر خواهد خواست.بازی بدسرانجامی است. هر چه زن بیشتر تمایل داشته باشد و خواستار باشد به نظر می رسد مرد تمایلش به رابطه ی جنسی را بیشتر از دست داه است . تمایل بالای زن به مرد پیام می دهد که : (تو از عهده اش بر نمی آیی و نمی توانی مرا ارضا ء کنی) مرد درمانده تر شده و اندک تمایل باقی مانده اش نیز به زودی از بین می رود .

رابطه ی جنسی نیاز به تعادل ظریفی در وجود مردان و زنان دارد .تعادلی که در مردان بسیار آسیب پذیرتر است . اگر مرد بتواند صبورانه واز روی ادب بر آغاز نمودن رابطه پافشاری کند ،سرانجام بر مقاومت زن غلبه کرده و زن به طور خودکار رابطه ی جنسی خواهد خواست .

وقتی زن پافشارانه پیش از مرد خواستار رابطه ی جنسی باشد و ناراحتی خود را بیان کند ،برای مرد بسیار محتمل است که از هر انگیزشی تهی شود . شوهراحساس اجبار خواهد کرد و فکر می کند به خاطر زن باید آن را انجام دهد .زنان خود می دانند که اجبار برای رابطه ی جنسی می تواند برانگیختگی شان را خنثی کند . برای مرد اثر منفی اجبار 10باربیشتر است.

مرد نمی تواند مانند زن وانمود به تحریک شدن کند. اگر مرد علاقه به رابطه ی جنسی نداشته باشد از نظر جسمی مشخص می شود چون نعوظ اندام تناسلی نخواهد داشت ولی زن اینطور نیست،می تواند به آسانی عدم تحریکش را پنهان کند ونشان دهد که همه چیز رو به راه است ولی برای مرد این کار غیر ممکن است.

دفعات نزدیکی

دفعات نزدیکی در افراد مختلف متفاوت است و به سن ،مدتی که از ازدواج گذشته است ،سلامتی بدنی و حرفه زن و شوهر بستگی دارد. آشکار است که دفعات نزدیکی به نسبت تغییر میل جنسی زن در ماه نیز تغییر می کند و از این گذشته مرد نیز از نوسان و اوج و حضیض میل جنسی بر کنار نیست و در مواقع ویژه ای تمایل بیشتری به نزدیکی و هم آغوشی دارد.

به طور متوسط زن و شوهر هایی که بین 20تا 35 سال دارند در هفته 2تا 3 بار نزدیکی می کنند اما این رقم معمولا نخستین سال ها یا لااقل نخستین ماه های ازدواج را شامل نمی شود و در این ایام 2یا حتی 5و6 بار نزدیکی در روز رقم چندان غیر معمولی نیست .غالبا پس از مدتی که از ازدواج گذشت ،دفعات نزدیکی زن و شوهر ها به یک حد ثابت می رسد و تا حدود 40-45سالگی در همان حد باقی می ماند و سپس اندک اندک کمتر می شود و به ویژه سقوط دفعات نزدیکی از هنگامی به شدت می گراید که مرد از 50 سالگی قدم فراتر می نهد.
در مورد اینکه چند بار نزدیکی در واحد زمان (مثلا یک ماه )مجاز است ،رقمی نمی توان گفت بلکه تا جایی که میل دو جانبه به نزدیکی وجود دارد باید به انجام آن اقدام شود وباید دانست که به هیچ وجه نمی توان حکم به (زیادی )دفعات نزدیکی داد. در اینجا به جاست که سخنی از زیادی فعالیت های جنسی و نیز خودداری از فعالیت های جنسی به میان آوریم.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات