پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

بچه بازی

از جمله این بیماران باید از افراد ضد اجتماعی یاد کرد که قادر به کنترل کردارهای نامطلوب و اضطراری خود نیستند

بچه بازی

تحت این عنوان سخن از بیمارانی می رود که یکی از نشانه های رفتاری بیماری ایشان بچه بازی است. این حالت نیز غالبا در مردها دیده می شود . از جمله این بیماران باید از افراد ضد اجتماعی یاد کرد که قادر به کنترل کردارهای نامطلوب و اضطراری خود نیستند.


در ادعای از این بیماران در رفتارهای نابهنجار از حدود بلوغ آغاز می شود ولی گاه نخستین رفتار بیمارگونه پس از پایان دوران بلوغ و یا در میان سالگی ظاهر میگردد. بیشتر این بیماران فرصت ‌طلبند و پیدا شدن شرایط مناسب تمایلات تجاوزکارانه و انحرافی را در آنان بیدار می سازد.


برخی از اینان در مقابل دبستان‌ها ، شکلات و تنقلات می‌فروشند و در فرصت‌های مناسب با مشتریان خود رفتارهای جنسی می کنند. بسیاری از اینان پس از یک حادثه لذت بخش خیلی به آنها علاقه پیدا می‌کنند و به طور شرطی در موارد دیگر نیز رفتارهای خود را بروز می‌دهند. این بیماران، به رغم تصور بعضی، از نظر جنسی قوی بنیه نیستند، و ظاهر آنان نیز تفاوتی با دیگران ندارد.


بچه بازی علامتی در اسکیزوفرنی ها گاه گاه دیده می شود .مثلاً گاه صدایی به بیمار دستور می دهد که به بچه تجاوز کند. بیمار مانیاک نیز که پر حرف و فعال و گرم و صمیمی است و به بچه ها علاقه دارد، ممکن است هنگامی که کودک را روی پای خود نشانده است ، به ناگاه در خود علائم تحریک جنسی احساس نماید و قادر به کنترل خویشتن نباشد.


بچه بازی در الکلیسم مزمن نیز در سندرم کورساکوف دیده شده است. در دنباله آنسفالیت ها ضربه های مغزی، این رفتار نابهنجار دیده می شود. رفتارهای تجاوزکارانه نسبت به کودکان یکی از نشانه های مهم و نسبتا فراوان عود تمایلات جنسی در دوران پیری و سندرم مغز مزمن است.


به دلایل مشکوک، مبتلایان به کم کاری بیضه ها نیز گاه‌گاه نسبت به کودکان رفتارهای جنسی انحرافی نشان می‌دهند.


در شرایطی که کودک یک دختر بزرگتر از ۱۲ ساله است، بزهکار معمولاً یک مرد جوان است که یک منحرف دائمی یا بیمار روانی نیست. برای کودکان زیر سن بلوغ احتمالاً بزرگسال خیلی مسن تر از کودک است و بیشتر گرایش دائمی به فعالیت جنسی با کودکان دارد. آنها همچنین به احتمال زیاد یک بیماری روانی مثل اسکیزوفرنیا، وابستگی به الکل، زوال عقل یا عقب ماندگی ذهنی دارند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات