پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ادغام حسادت در رابطه

با بررسی سه مورد حسادت و درمان آنان، شکل اصلی و جدید مداخله به کار برده شد. ادغام حسادت در رابطه کلی زن و شوهر، آزمایش و استفاده از مشارکت زوج غیرحسود است.

ادغام حسادت در رابطه

با بررسی سه مورد حسادت و درمان آنان، شکل اصلی و جدید مداخله به کار برده شد. ادغام حسادت در رابطه کلی زن و شوهر، آزمایش و استفاده از مشارکت زوج غیرحسود است. تمام این سه نوع مداخله، پیام متناقض، جدول زمان بندی یا جابجایی نقش ها برطبیعی نشان دادن فرایند، چه توسط تجویز حسادت یا توسط این پیشنهاد که بایستی زوج و یا غیر حسود به شکل دیگری از آن استفاده کنند، تاثیر دارد.

 ما ادعا نمی کنیم که حسادت را درمان می کنیم، در واقع رویکرد سیستمی دنبال چنین درمانی نیست. یکی از دو طرف چنین برچسب سنگینی را به عنوان دارنده علامت یا فرد بیمار دارد و بایستی مداوا گردد. در عوض، مانند اکثر علائم دیگر، ما امیدواریم که تاکید بر علامت را تغییر داده و بتوانیم آنرا، روش موجهی برای ارتباط زن و شوهر با یکدیگر معرفی کنیم.

 در مواردی که با چنین مداخله هایی و با هدف قابل تحمل کردن مشکل و کمک به زندگی مشترک آنان موفق نیستیم، می توان جنبه ای از بیماری روان پریشی (سایکوتیک) را در حسادت دید، در این مواقع کاملا منطقی است که بایستی زوج درمانی با درمان دارویی ترکیب شود.

ممکن است دارو توسط تیم و ترجیحا توسط پزشک عمومی فرد یا توسط روانپزشکی که بیمار را ویزیت میکند، تجویز شود. در چنین زوج‌هایی نیز زوج درمانی کمک بسیار مفیدی است، و به زن و شوهر کمک می کند تا با بیماری سازگار شده و ارتباط کلی خود را بهبود بخشند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات