پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

تحریک جنسی افراطی یا هيپر اروتیسم در مرد

هيپراروتیسم در مرد از تشدید مرضی تمایلات جنسی حکایت می کند و در گذشته آن را زیر عنوان جنون نزدیکی در مرد شرح می دادند.

تحریک جنسی افراطی یا هيپراروتیسم در مرد

هيپراروتیسم در مرد از تشدید مرضی تمایلات جنسی حکایت می کند و در گذشته آن را زیر عنوان جنون نزدیکی در مرد شرح می دادند. در این حال مردم تمایل شدید به نزدیکی دارد و پیوسته رفتارهای پرخاشگرانه از او سر می زند.

در تومور های قطعه پيشانی، نیز بیماران خیلی زیاد درمورد امور جنسی حرف می‌زنند درحالیکه عملاً به ناتوانی گرفتارند. ممکن است در بیماران مصروع نیز آشفتگی های رفتاری جنسی در جریان صرع های قطعه گیجگاهی مغز فراوان‌تر باشد.

 غالباً در این موارد، بیمار از مرحله Aura شروع به بروز رفتارهای پرخاشگرانه می‌کند یا استمنا می کند و یا به دیگران حمله می‌کند و به لیسیدن و مکیدن واژن یا آلتشان مشغول می‌شود.

در واقع بروز این نشانه ها معادل پیدايش يک حمله تشنجی در بیمار است. درست مانند همين رفتارها ممکن است در ضمن مسمومیت با الکل کنید نيز پیدا شود. گهگاه بعضی از بیماران مصروع پس از پایان حمله صرع تا چند ساعت، حتی تا چند روز کرارا در معرض دید دیگران دست به استمنا می زنند.

معمولا بیمار پس از پایان کامل حمله بیماری، از اعمالی که انجام داده است یا اطلاعی ندارد یا گاه خاطره محوی از آن به یاد می‌آورد. در صرع رفلکسی که به صرع فوتوژنيک موسوم است، بیمار معمولاً در اثر محرک های نوری به حمله صرع دچار می آید.

 برخی از این بیماران از احساس‌های لذت بخشی که به هنگام حمله صرع پیدا می‌کنند بسیار محفوظ می گردند و به آن معتاد می‌شوند.

اینان خود برای خویش حمله صرع پدید می آورند. مثلا در برابر نور خورشید می ايستند و دست خود را در حالی که انگشتان آن را از هم باز است، به سرعت در جلوی چشم های خود بالا و پایین يا عقب و جلو می برند، در چنين مواردی ممکن است حمله صرع بیمار آغاز گردد و او به استمنا آغاز نماید و یا به کودکان و زنان حمله ور شود.

اما همیشه علت هيپراروتيسم، آشفتگی های روانی مهم يا قابل کشف، مانند آنچه که یاد کردیم نيست بلکه گاه به بیمارانی برخورد می‌شود که حتی تا پایان عمر روزی چندين بار نزدیکی می‌کنند، استمناء می‌کنند، به لیسیدن واژن همسر خود می‌پردازند، همسر خود را وادار می‌سازند که برایشان خود ارضایی کند اگر زن از خواسته های جنسی آنان سرپیچی کند، زن بیگنانه یا فاحشه ای را به منزل می‌آورند و در حضور همسر خود چندین بار با او نزدیکی می‌کنند.

در رفتارهای جنسی آنان جنبه های انحرافی نیز به فراوانی دیده می‌شود. ممکن است این گونه بیماران به جنون هایی گرفتار باشند که نشانه‌های آن تا پایان عمر بیمار فرصت بروز نیابد و يا ممکن است شخصیت وسواسی شان آنان را به انجام اجباری این رفتارها مجبور سازد. سرگذشت عده‌ بی شماری از اين بيماران در کتاب‌ها و مجلات گزارش شده است.

درمان حالات هيپراروتيسم بر حسب علت موجد آنها تفاوت می‌کند و نخست باید تشخیص علت بیماری روشن شود. منتها باید در نظر داشت که گاه زنان سردمزاج، شوهران خود را هیپرسکسوئل معرفی می کنند در حالی که رفتارهای جنسی آنان کاملاً طبیعی و در حدود متعارف است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات