پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

اختلالات جنسی محیطی

چشم چرانی جنسی — اين نابهنجاری تقریباً به طور اختصاصی در مردان وجود دارد و شامل نگاه کردن از روزنه ها به محوطه ای است که در آن زنی وجود دارد.

اختلالات جنسی محیطی

چشم چرانی جنسی — اين نابهنجاری تقریباً به طور اختصاصی در مردان وجود دارد و شامل نگاه کردن از روزنه ها به محوطه ای است که در آن زنی وجود دارد. اکثر این افراد، از لحاظ شخصیت رشد نیافته و نارسا هستند؛ به همین علت نمی‌توانند ارتباط جنسی طبیعی با جنس مخالف برقرار کنند.

تحريک جنسی این بیماران، از طریق عمل چشم چرانی است؛ چشم چرانی نسبت به زنی که در حال بیرون آوردن لباس یا عمل جنسی است.
عورت نمایی — عورت نمايی يک واکنش اولیه جنسی است که به طور ثانوی یا جنبی نیز در بیماری های دیگر مانند اسکیزوفرنیا، آسیب مغزی و يا عقب ماندگی ذهنی دیده می‌شود. این بیماری پس از سن ۴۰ سالگی به ندرت یافت می شود و اوج وقوع آن در سال‌های میانه ۲۰ سالگی است.

 این عمل غالبا در ملاء عام انجام می شود و شخص مورد نظر، بیشتر زنی غریبه است. عمل استثمناء اغلب پس از آن صورت می‌گیرد. جلب توجه عاطفی زنان نیز ترساندن و متعجب ساختن آنها برای این مردان منحرف، بسیار مهم است. افراد مورد نظر این اشخاص، غالباً کودکان و نوجوانان هستند.

 شخصیت این خود نمایان جنسی، غالباً از نوع وسواسی است. شخصیت تکانشی و تکراری این افراد، قماربازان و شکمباره های وسواسی هستند. فشارهای روانی — اجتماعی به ازدیاد این عمل کمک می‌کند.
خودآزاری (ماسوخیسم) — در این اختلال، تحریک جنسی در اثر آزار ديدن شخص صورت می گیرد. فرويد معتقد است که ماسوخیسم مرادف سادیسم است؛ با این تفاوت که فرد، خود را به عنوان موضوع مورد آزار انتخاب می کند. اغلب نظریه‌ پردازان اعتقاد دارند که زیر بنای این نابهنجاری، احساس گناه شدیدی است که فرد از گذشته نسبت به امور جنسی داشته است.

 چون این احساس گناه با لذت جنسی در تعارض بوده است و فرد از هیچ يک نیز نمی توانسته بگذارد، لذا برای ارضاء هر دو، تن به لذت از یک سو و خود آزردن از سوی دیگر می دهد. این بیماری، اغلب در زنان دیده می‌شود و در بعضی موارد، آزار جسمی به حدی می رسد که حیات شخص را به خطر می‌اندازد.
سادیسم — میل آزردن دیگران توأم با شهوت و ارضاء را سادیسم می نامند. افراد را می‌توان در این زمینه به دو دسته تقسیم نمود : يکی آن عده که گاه در تخیل خود تصور رابطه جنسی توام با دیگر آزاری را تصور می‌کنند و از اين طریق تحریک جنسی می شوند. این عده در اکثریت هستند.

دسته دیگر که در اقلیت قرار دارند، شامل قاتلان جنسی می شوند. در مورد این افراد غالبا وجود اختلال شخصیت شدید ضداجتماعی و یا بیماری اسکیزوفرنیا گزارش شده است. یکی از علل تلفن‌هایی که بیمار به زنهای ناشناس می‌کنند و آنها را متعجب و یا آزرده می‌سازند، همین تمایلات سادیستیک است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات