پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

کودکستانی ها در کنار یکدیگر سعی بر تقلید شخصیت یکدیگر میکنند

تحقیقی جدید توسط محققان روانشناسی دانشگاه ایالت میشیگان نشان میدهد، هنگامی که کودکستانی ها در کنار یکدیگر به سر میبرند، سعی بر تقلید شخصیت یکدیگر میکنند.

نتایج تحقیقاتی در یکی از دانشگاه های ایالت میشیگان نشان میدهد، کودکستانی هایی که اکثر وقت خود را با یکدیگر میگذرانند، شروع به تقلید از یکدیگر میکنند.

تحقیقی جدید توسط محققان روانشناسی دانشگاه ایالت میشیگان نشان میدهد، هنگامی که کودکستانی ها  در کنار یکدیگر به سر میبرند، سعی بر تقلید شخصیت یکدیگر میکنند.

این تحقیق که بصورت اینترنتی در مجله Personality and Social Psychology منتشر شد،اظهار دارد شخصیت افراد توسط محیطی که فرد در آن است شکل می گیرد و تنها به ژن افراد بستگی ندارد.

جنیفر والتینگ نیل، دانشیار روانشناسی و محقق این تحقیق گفت، "نتایج ما مبنی بر اینکه صفات شخصیتی در میان کودکان مسری است، بر خلاف باور های عموم مبنی بر اینکه شخصیت افراد در آنها نهادینه شده و قابل تغیر نیست می باشد.این مسئله مهمی است چرا که برخی عادات شخصیتی میتواند باعث پیشرفت کودکان، و برخی دیگر باعث پس رفت آنها شود."

محققان، دو کلاس کودکستانی 3 و 4ساله را به مدت یک سال تحصیلی کامل زیر نظر گرفته و عادات رفتاری و اجتماعی آنهارا بررسی کردند.

کودکانی که همبازی هایی سخت کوش و برونگرا داشتند، به مرور زمان شبیه این افراد شدند.از طرفی کودکانی که همبازی هایی مضطرب و کم انرژی داشتند این صفات را دریافت نکردند. این اولین باری است که  تحقیقی درباره عادات رفتاری کودکان در مرور زمان انجام میشود.

امیلی دوربین، محقق این پژوهش و دانشیار روانشانسی، گفت که کودکان تاثیرتی بزرگتر از آنچه مردم فکر میکنند بر روی یکدیگر دارند.

او در ادامه گفت: والدین وقت زیادی صرف میکنند تا به کودکانشان بیاموزند که صبور باشند، شنونده خوبی باشند و بی فکر عمل نکنند. اما والدین و معلمان تنها کسانی نیستند که روی آنها اثر میگذارند- بلکه دوستانشان نیز در این تحقیقات سهم دارند. تحقیقات مشخص کرده که کودکان 3یا4ساله هستند که مرکز تغیرات یکدیگر می باشند.

 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات