پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

انواع همجنسگرایی

همجنسگرایی را به دو نوع واقعی و کاذب می‌‌توان تقسیم‌بندی کرد در نوع واقعی فرد واقعاً نمی‌تواند با جنس مخالف رابطه جنسی برقرار کند ولی در نوع کاذب می‌توانست با جنس مخالف رابطه برقرار کند ولی به علل فرهنگی یا اجتماعی فعلاً ت

انواع همجنسگرایی 

همجنسگرایی را به دو نوع واقعی و کاذب می‌‌توان تقسیم‌بندی کرد در نوع واقعی فرد واقعاً نمی‌تواند با جنس مخالف رابطه جنسی برقرار کند ولی در نوع کاذب می‌توانست با جنس مخالف رابطه برقرار کند ولی به علل فرهنگی یا اجتماعی فعلاً تمایل به جنس موافق دارد که این نوع را می‌‌توان همان هم‌جنس بازی هم نامید.

 هم‌جنس‌گرای واقعی در مردان و زنان به اشکال مختلف اتفاق می افتد. یک هم‌جنس گرا می تواند فاعل یا مفعول و یا ورسوس یا دو طرفه باشد.

 در نوع ورسوس درمان بسیار سخت خواهد بود. اگر هم‌جنس‌گرای مرد فاعل باشد درمان آن راحت‌تر است. درمان مرد مفعول یا ورسوس که بزرگ‌سال است و هرگز با جنس مخالف رابطه جنسی نداشته است بسیار سخت و غیرممکن است.

 زنان نیز از لحاظ همجنسگرایی به سه دسته فاعل و مفعول و ورسوس تقسیم‌بندی می‌شوند اما اصطلاح لسبین فقط در مورد زنان کاربرد دارد درمان همجنسگرایی در زنان مفعول راحت‌تر از زنان فاعل و درمان زنان ورسوس از هر دو مورد مشکل‌تر است.
افراد هم‌جنس‌گرا می‌توانند محیط خود را تغییر دهند و در کشوری زندگی کنند که مشکل قانونی با همجنسگرایی ندارد.

 همجنسگرایان با مشکلات روحی روانی بیشتری نسبت به  دگرجنسگرایان مواجه می شوند این مشکلات عبارتند از: افسردگی، اضطراب، مشکلات شغلی و درگیری با خانواده و قانون. 

علت هم جنس گرایی:

 همجنسگرایی به دو علت ذاتی و محیطی اتفاق می‌افتد علل ذاتی در دوران جنینی و یا به دلیل با مشکلات غدد درون‌ریز اتفاق می‌افتد. در دوران جنینی ممکن است مهاجرت سلول های عصبی که مسئول پردازش گرایش جنسی هستند اختلال داشته باشد. مشکل در غدد درون‌ریز می‌تواند افزایش یا کاهش هورمون‌های جنسی باشد پ. علل محیطی می‌تواند آموزش و الگو پذیری از  همجنسگرایان یا هم‌جنس‌بازان باشد. دیدن فیلم‌های پورن همجنسگرایان می توانند گرایش به هم‌جنس گرایی را افزایش دهد.
 در خانواده‌هایی که مادرسالاری شدیدی وجود دارد فرزندان پسر ممکن است هم‌جنس‌گرا باشند.

 درمان همجنسگرایی

برای درمان از دارو و روان‌درمانی فردی عمیق استفاده می کنیم. مهم‌ترین عامل در درمان همجنسگرایی انگیزه و اراده قوی فرد برای درمان خودش می باشد اگر فرد هیچ تمایلی به درمان نداشته باشد با اصرار خانواده یا مراجع قانونی درمان امکان‌پذیر نیست .

 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات