پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

نکاتی مهم برای پیش از ازدواج با فرد مورد نظرتان

انتخاب شریک زندگیتان یکی از مهمترین تصمیماتی است که میتوانید در کل زندگیتان بگیرید . اگر دچار شک شده اید ، این پنج مورد را بخوانید تا به شما کمک کند.

نکاتی مهم برای پیش از ازدواج با فرد مورد نظرتان 
 
انتخاب شریک زندگیتان یکی از مهمترین تصمیماتی است که میتوانید در کل زندگیتان بگیرید . اگر دچار شک شده اید ، این پنج مورد را بخوانید تا به شما کمک کند.


صمیمیت را با عشق اشتباه نگیرید


 مهم نیست درحال حاضر با فرد مورد نظرتان تا چه حد صمیمی هستید ، این احساس برای شروع یک ازدواج صحیح و بادوام کافی نیست . سعی کنید عشق را از عادت و صمیمیت تشخصیص دهید .  


آیا او میتوانست بهترین دوست شما باشد ؟

از خودتان بپرسید ، اگر به این فرد احساسی نداشتم ، آیا میتوانستم او را به عنوان بهترین دوستم قبول کنم ؟ آیا میتوانم اخلاقیات منفی او را تحمل کنم ؟ مطمئن باشید اگر نمیتوانید رفتار های منفی که در دوستتان وجود دارد را تحمل کنید ، در شریک زندگیتان به هیچ وجه نخواهید توانست .


 به مغرتان هم اجازه دخالت کردن بدهید


سعی کنید در این امر مهم تنها از قلبتان استفاده نکنید و تصمیم های احساسی نگیرید که باعث شود بعدا پشیمان شوید .همه ما در زندگی های عاطفی خود ممکن است فقط نکات مثبت طرف مقابل را ببینیم ، آنها را در ذهن خود پر رنگ کرده و برای نکات منفی او دلایل و بهانه هایی هرچند غیر منطقی بسازیم . در ارزیابی طرفتان ( پیش از ازدواج ) آنقدر دقیق و شفاف باشید که گویا میخواهید کسی را برای یک کار مهم ، مانند شخصی برای پرستاری از فرزندتان استخدام کنید . چه کاری مهم تر از ایفای نقش در زندگی زناشویی شماست  ؟  


رفتار های او را مورد بررسی قرار دهید


رفتار های وی را با خانواده خود ، و دوستان خود ، بعلاوه دوستان و خانواده ی خودتان مورد بررسی قرار دهید . هرگز خانواده خودتان را از خانواده او متمایز نکنید . رفتار او با خانواده شما باید دقیقا به همان خوبی باشد که با خانواده خودش است . ببینید چطور با مادر خود ، گارسون رستوران و حتی یک راننده تاکسی برخورد میکند . این شخص در دنیای کاری و خانوادگی خود چه نوع آدمی است ؟ 


وقتی با او هستید چه احساسی دارید ؟

به احساسی که وقتی با او هستید به شما دست میدهد توجه ویژه ای داشته باشید . آیا وقتی با او وقت میگذرانید احساس آرامش و اعتماد به نفس میکنید ؟ آیا احساس میکنید که از خطراتی بسیاری در امان هستید ؟ اگر احساسات شما خلاف این است ، باید در رابطه خود تجدید نظر کنید . اگر تماس های او به شما باعث دلهره میشود ، یا وقتی با او هستید احساس نا امنی و اضطراب میکنید ، نظر و دید خود را درباره این رابطه عوض کنید .


زندگی خود را بر اساس احتمالات بنا نکنید


هرگز باور نداشته باشید ازدواج کردن ، یا بچه دار شدن قرار است زندگی شما را به یک زندگی پر از شادی تبدیل کند . این موارد هیچ مشکلی را از رابطه شما حل نمیکند . وقتی که ما ازدواج میکنیم و وارد چرخه زندگی مشترک میشویم ، زندگی همیشه سخت تر میشود .  
 
در کل ازدواج با فرد مناسب می تواند  بزرگترین لذت زندگی و ازدواج با فرد نامناسب بزرگترین درد زندگی باشد.

پس لطفا بدون مشاوره با متخصص ازدواج نکنید

 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات