پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

پان پراگ

پان پراگ ماده مخدری است که جدیداً در قالب آدامس و پاستیل و خوشبو کننده دهان وارد ایران شده است. درخت بتل در کشورهایی چون اندونزی، مالزی، بنگلادش، نپال، فیلیپین، چین، تایوان، کامبوج، ویتنام، هند و پاکستان می روید.

پان پراگ

پان پراگ ماده مخدری است که جدیداً در قالب آدامس و پاستیل و خوشبو کننده دهان وارد ایران شده است. درخت بتل در کشورهایی چون اندونزی، مالزی، بنگلادش، نپال، فیلیپین، چین، تایوان، کامبوج، ویتنام، هند و پاکستان می روید. برگ های تازه این درخت را می جوند، اما معمولی‌ترین شیوه مصرف، نوع خشک شده آن است. پ

ان پراگ به عنوان ماده ی تحریک کننده، نشئه آور و روانگردان از ترکیب تنباکو، آهک، خاکستر، ادویه های معطر، ساخارین و دیگر افزودنی های غیرمجاز خوراکی بسیار خطرناک چون آرسنیک، کربنات منیزیم و سرب در کارگاه‌های کوچک و غیرقانونی به صورت دست‌ساز و غیر بهداشتی ساخته می شود. برای تولید پان، دانه قرمز رنگ درخت آرکاکیتچو که مصرف آن سبب قرمزی دهان می شود، را در برگ درخت بتل می پیچند و سپس به آن هیدروکسیدکلیسم، تنباکو، اهک، خاکستر، ساخارین و اسانس های مختلفی اضافه می کنند و به این ترتیب، ماده محرک زای پان پراگ تولید می شود.

قابل ذکر است که، در  بعضی از انواع پان پراگها، برای افزایش قدرت اثربخشی و سرخوشی، ترکیبات مخدر یا توهم زای دیگری چون تریاک، حشیش و حتی ترکیبات شیمیایی خطرناکی چون ارسنیک،منیزم و سرب به آن اضافه می‌شود. ماده روانگردان پان پراگ از مرزهای شرقی کشور، مخصوصا از هندوستان، پاکستان و افغانستان به عنوان خوشبوکننده دهان وارد کشور می‌شود و آن را با نام‌های تجاری راجا، ملوان زبل، پان عربی، تایتانیک، ناس خارجی، ویتامین، پان اسفناج، گوتا و .... و در قالبهای گوناگونی مانند پودر، قرص، پاستیل و آدامس روانه ی بازار می‌کنند.

قیمت پان پراگ بسیار ناچیز و هر بسته ی آدامس آن با قیمتی در حدود ۵۰۰ - ۳۰۰ تومان از طریق سوپر مارکت ها، دستفروش ها و دکه های روزنامه فروشی به فروش می‌رسد. پان پراگ در طعم های مختلف و به صورت مکیدنی یا جویدنی مورد استفاده قرار می گیرد. علت بهای برگ بتل، سودجویان و دلالان مواد مخدر از مواد تقلبی برای ساخت آن استفاده می‌کنند که موجب بروز آسیب‌های مختلف در مصرف کننده می شود.

برای ترک این ماده وقت مشاوره بگیرید



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات