پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

تاثیر سایر احساس ها بر جنسیت

گاهی به رابطه جنسی تن می‌دهیم، نه بدان سبب که بدین کار مشتاقیم بلکه بدین علت که به آغوش گرم و پر مهر نیاز داریم. زنانی که خود از تماس جنسی لذت نمی برند و تنها تسلیم خواست مردم می‌شوند، دچار اشتباه هستند زیرا این رویه و این

تاثیر سایر احساس ها بر جنسیت

خشم ابراز نشده ممکن است سبب شود که ما پرخاشجویانه یا غیرمستقیم خود را از رابطه جنسی کنار بکشیم یا از آن امتناع ورزیم.

گاهی به رابطه جنسی تن می‌دهیم، نه بدان سبب که بدین کار مشتاقیم بلکه بدین علت که به آغوش گرم و پر مهر نیاز داریم. زنانی که خود از تماس جنسی لذت نمی برند و تنها تسلیم خواست مردم می‌شوند، دچار اشتباه هستند زیرا این رویه و این نوع آمیزش بیشتر به زیان خود زن است.

سردی و بی علاقگی زن به تدریج به جای لذت رساندن به مرد باعث سردی و می شود، چرا که او از بیخ و بن به احساسات زن شرکت می‌کند. در هر صورت باید توجه داشت که اگر انسان در زمان برقراری روابط جنسی از هجوم تاثرات روانی کاملا بر کنار نباشد و اگر خود را به تمام رها نکرده باشد نمی‌تواند به طور طبیعی و به کمال ارضا شود. ممکن است مرد چنین پندارد که زن میل جنسی ندارد یا زنها همیشه سرد مزاج هستند و بر این اساس فقط درصد ارضای تمایلات جنسی خویش باشد و زن را ورشکستگی جنسی و روانی قرار دهد و یا گمان کند که فقط دختران سبزه و نمکی و پرحرارت معنای عشق را می فهمند و در نتیجه زن محجوب و زیبا ولی بی نمک خودررا ارضا ننماید.

 تاثیر افسردگی بر میل جنسی

اگر یک عامل روان شناختی مثل کاهش لیبیدو به عنوان نشانه‌ای از بیماری افسردگی شناسایی شده باشد، این حالت نیز نیازمند درمان شدن است.

این درمان بایستی با به کار بردن رویکردهایی که استفاده از دارو را به حداقل می‌رسانند انجام شود زیرا خطر فرو نشانی بیشتر میل جنسی به عنوان یکی از عوارض چنین داروهایی وجود دارد که اگر فقدان میل جنسی برای بیمار اهمیت زیادی دارد، یک داروی ضد افسردگی موجب اختلال لیبیدو می شود و این اختلال ممکن است میزان بهبودی بیماری افسردگی را بپوشاند.

داروهای ضد افسردگی

همه داروهای ضد افسردگی و لیتیوم واقعا ممکن است اثر کاهنده میل جنسی داشته باشند. ترازدون ممکن است لیبیدو را در هر دوی زنان و مردانی که افسرده اند، افزایش دهد. گزارش شده است که مصرف ترازدون، و نعوظ را در دو سوم بیماران مورد مطالعه بهبود می بخشد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات