پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

چند نکته برای افزایش صمیمیت زوجین

نکاتی برای افزایش صمیمیت زوجین،زندگی خود را طوری مدیریت کنید که علاقه بین شما و همسرتان از بین نرود و پس از مدتی برای یکدیگر تکراری نشوید

نکات مهم برای افزایش صمیمیت بین زوجین


مهم نیست که شش ماه است ازدواج کرده باشید یا شش سال ، پس از گذشت مدتی اشتیاق و صمیمیت اولیه  زندگی زناشویی همیشه کمرنگ تر از هفته ها و ماه های اول زندگی خواهد بود .  
اما به یاد داشته باشید که پایان ماه عسل ، پایان رابطه عاشقانه شما با شریک زندگیتان نیست .  زندگی خود را طوری مدیریت کنید که علاقه بین شما و همسرتان از بین نرود و پس از مدتی برای یکدیگر تکراری نشوید .


در این مقاله راهکار هایی برای افزایش اشتیاق و گرمای محفل زناشویی شما  تهیه کرده ایم تا اجاق عشق زندگیتان همیشه روشن بماند .  


عادت های همیشگی خود را از تغییر دهید

 
وقتی برای مدتی با شخصی زندگی میکنید ، یک راه و روش کلی زندگی بین شما و او پدید می آید که همین امر باعث میشود زندگی قابل پیشبینی و تا حتی خسته کننده و حوصله سر بر شود. عادات خود را شکسته و کار های جدیدی انجام دهید. برای مثال ، اگر روز های تعطیل و آخر هفته ها را همیشه به کار های خانه و بچه ها اختصاص میدهید، این هفته خانه و مدرسه و تکالیف بچه ها را فراموش کرده و کاری جدید و هیجان انگیز انجام دهید. همراه همسرتان کاری را انجام دهید که بار ها و بار ها درباره انجام آن حرف زده اید اما هرگز آن را انجام نداده اید.


مثبت نگر باشید


نکات مثبتی که در ابتدای آشنایی همسرتان شما را تحت تاثیر قرار داده بود را به خاطر می آورید ؟ شاید زمان و استرس های زندگی این نکات را در ذهن شما کمرنگ کرده باشد ، اما آن ویژگی های دوست داشتنی هنوز هم درون شریک زندگی شما وجود دارد . سعی کنید لحظات خاطره سازی که در ابتدای آشنایی ساختید را به یاد آورده و در صورت امکان آنها را دوباره تکرار کنید.


همسر خود را غافلگیر کنید


آخرین بار که برای او هدیه مورد علاقه اش را خریداری کردید کی بود ؟ این کار همیشه روی افراد جواب میدهد چرا که  افراد عاشق سورپرایز های مثبت هستند . برای اینکار احتیاجی نیست که هدیه  گران قیمتی برای خوشحال کردن او خریداری کنید . مهم تر از خود هدیه ، این مهم است که شما نشان دهید به فکر او هستید و او را دوست دارید . یک شاخه گل زیبا هم این منظور را میرساند.

دست های یکدیگر را بیشتر بگیرید


بر اساس مطالعات متعدد معلوم شد گرفتن دست ها، در آغوش گرفتن یکدیگر و نوازش کردن شریک زندگیتان میتواند باعث ترشح اکسی توسین ( هورمون عشق ) در بدن هر دو طرف شود و حس آرامش و امنیت در طرفین به وجود آورد. این امر در روابط جنسی نیز به همین ترتیب است و باعث بهبود کیفیت آن میشود. بعلاوه ارتباط فیزیکی میتواند باعث کاهش هورمون استرس شود و هورمون استرس را خنثی کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات