پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

چه اتفاقی در طی سکس تراپی می افتد؟

سکس تراپی یک نوعی درمان است که در اختیار افراد مجرد ، یا زوج ها قرار میگیرد تا مشکلاتی مانند مشکلات جنسی ، روابط زناشویی و مشکلاتی مانند اضطراب حین رابطه را برطرف نمایند. 

چه اتفاقی در طی سکس تراپی میفتد؟


سکس تراپی یک نوعی درمان است که در اختیار افراد مجرد، یا زوج ها قرار میگیرد تا مشکلاتی مانند مشکلات جنسی، روابط زناشویی و مشکلاتی مانند اضطراب حین رابطه را برطرف نمایند. 
این جلسات عموما در مطب متخصص برگزار میشود . برخی افراد ترجیح میدهند در این جلسات تنها باشند ، و برخی دگیر ترجیح میدهند که شریکشان نیز  همراهشان باشد . تعداد جلسات و طول مدت آنها بستگی به فرد و مشکلش دارد .  
بطور عمده مشاهده میشود که افراد در حین مواجه با سکس تراپیست دچار حس اضطراب میشوند، و برخی افراد در کل از ابراز مشکل خود خجالت میکشند . اما سکس درمانگران این مسئله را میدانند و سعی میکنند با استفاده از روشهای های روانشناسی اعتماد فرد را بدست آورند . در ابتدا آنها سوال هایی از قبیل سلامت جنسی، سابقه جنسی، اعتقادات و نظرات فرد درباره مسائل جنسی را میپرسند .  
 در طی جلسات سکس تراپی، هیچگونه لمس فیزیکی بین پزشک و مراجعه کننده صورت نمیگیرد . افرادی که تجربه ای خلاف این دارند باید از مراجعه به آن پزشک خود داری کنند. 
پزشک جنسی برخی تمرین ها برای فرد مورد نظر تجویز میکند که انجام دادن آنها ضروری است 
 برخی این تمرین ها شامل موارد زیر میباشد : 


امتحان و آزمایش


 زوج هایی که احساس میکنند روابط آنها تکراری شده است میتوانند کارهای متفاوتی انجام دهند . این کارها میتواند شامل تغییر محیط یا نوع روابط شود . برخی زوج های دیگر نیز ممکن است نیازمند تنظیم کردن عادت ها و حالات جنسی باشند ، بخصوص اگر یکی از طرفین ، بدلیل مشکلات سلامتی نیازمند چنین تغییراتی باشند.


آموزش روابط جنسی


برخی اوقات ، افراد هیچگونه آموزشی درباره روابط جنسی از والدین خود دریافت نکرده و خود نیز ، شاید بدلیل اعتقادات خاصی به دنبال خواندن مطالبی در این باره نبوده اند . لذا اطلاعاتی درباره آناتومی بدن انسان و عملکرد های آن حین رابطه جنسی ندارند . از این رو ، سکس تراپیست مورد نظر ممکن است کتاب ها یا وبسایت ها و مطالبی ، یا ویدیو هایی را به فرد پیشنهاد دهد تا اطلاعات حیاتی را در این زمینه کسب و جمع آوری کند . همچنین درمانگر ممکن است به مراجعه کننده پیشنهاد دهد تا از یک آینه برای شناخت بدن خود و اعضای آن استفاده کنند.


راهکار های برقراری ارتباط کلامی


برخی افراد از بیان نیاز ها و توقعات خود از شریک جنسی خود خجالت کشیده ، یا ممکن است احساس کنند که با انجام این کار ممکن است غرور آنها پایمال شده یا مورد تمسخر قرار گیرند . لذا پزشک مورد نظر برای حل این مشکل از آنها میخواهد تا بیان نیازهایشان را از طرف مقابل تمرین کنند و به آنها بگویند که از نظر جنسی و عاطفی چه انتظاراتی دارند .  
 
میزان موفقیت و به ثمر رسیدن جلسات سکس تراپی ، اغلب به میزان عملکرد مراجعه کنندگان به توصیه های داده شده توسط پزشک بستگی دارد . اگر افراد مایل باشند که این توصیه ها را چه به تنهایی چه با شریک خود عملی کنند ، به احتمال زیاد به هدف خود در زندگی جنسی خود خواهند رسید .



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات