پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

احساسات موثر جنسی در مردان کهنسال

احساسات موثر جنسی در مردان کهنسال  با گذشتن از مرحله میانسالی، به طور معمول نه تنها از فعالیت جنسی مرد کاسته می‌شود بلکه میزان تکرار انزالی اتفاقی شبانه نیز کاهش می‌یابد.

احساسات موثر جنسی در مردان کهنسال

 با گذشتن از مرحله میانسالی، به طور معمول نه تنها از فعالیت جنسی مرد کاسته می‌شود بلکه میزان تکرار انزالی اتفاقی شبانه نیز کاهش می‌یابد.

ظرفیت و عمل جنسی در زمان پیری در مردان، گوناگون و نیز در یک مرد از یک زمان تا زمان دیگر متفاوت است.

عامل موثر بر واکنش جنسی

احتمالاً بزرگترین عامل موثر بر واکنش جنسی در دوره پیری عبارتست از شرایط اجتماعی حاکم بر جامعه ای که مراحل شکل گیری شخصیت جنسی فرد در آن سپری شده است. قوی ترین عامل محفوظ ماندن قدرت جنسی موثر در مردان سالخورده، ثابت و پایدار بودن در ابراز احساس جنسی است.

اگر مرد در طول سالهای شکلی گیری جنسی با کارایی جنسی زیادی مورد تحریک واقع شود و همین آهنگ فعالیت جنسی را در سنین ۳۱ تا ۴۰ سالگی نیز ادامه داده باشد، معمولاً در سال‌های کهولت، نشانه فیزیولوژیک مربوط به پایداری قدرت جنسی وجود خواهد داشت.

بی کفایتی جنسی در مردان

بی کفایتی جنسی در مردان، پس از ۵۰ سالگی به شدت افزایش می‌یابد. همانطور که انتظار می‌رود، ضعف ثانویه جنسی پس از این سن بیشتر نیز می‌شود و با گذشت  دهه های عمر بر این ضعف افزوده می‌گردد. مطلب با اهمیت این است که در خیلی از موارد می‌توان ضعف اکتسابی ثانویه در بالای ۵۰ سال را درمان کرد.

به همین ترتیب، قابلیت پاسخ دهی مرد قوی نیز که به دلایل فیزیکی یا اجتماعی ضعیف است، در صورت داشتن همسر علاقه‌مند به عمل جنسی و یا گرایش خود وی بر بازگشتن به حالت فعال، می تواند مورد تحریک مجدد واقع شود و نتایج مثبتی به بار آورد.

تقویت توانایی جنسی مردان

در صورت وجود سلامت کافی جسمی، تقویت توانایی جنسی مردان ۷۰ و حتی ۸۰ ساله هم به راحتی امکان پذیر است، مگر اینکه وجود بعضی علل فیزیولوژیک یا روانی موجب تضعیف دوباره علاقه جنسی تحریک یافته او بشود. به طور خلاصه، اگر سطوح بالای فعالیت جنسی از سال‌های اولیه حفظ شود و عوامل حاد و مزمن محدودکننده ظرفیت فیزیکی موثر واقع نشوند، مردان مسن می توانند نشانه هایی از احساسات جنسی فعال را در خود حفظ کنند.

یا چنانکه گفته شد به فعالیت جنسی موثر بازگردند حتی اگر در گذشته به مدت طولانی از داشتن فعالیت جنسی محروم بوده باشند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات