پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

سرد مزاجی راستین

سرد مزاجی راستین  با قبول این که بین ارگاسم مهبلی و ارگاسم کلیتوریال تفاوتی نیست، این تعریف صحیح است که سرد مزاجی راستین عبارت از ناتوانی زن در دست یافتن به اوج لذت جنسی است در حالی که میل جنسی وجود دارد و تحریکات جنسی به

سرد مزاجی راستین

 با قبول این که بین ارگاسم مهبلی و ارگاسم کلیتوریال تفاوتی نیست، این تعریف صحیح است که سرد مزاجی راستین عبارت از ناتوانی زن در دست یافتن به اوج لذت جنسی است در حالی که میل جنسی وجود دارد و تحریکات جنسی به هنگام نزدیکی لذت انگیزد است.

سردمزاجی را در زن

سردمزاجی را در زن معادل ناتوانی جنسی در مرد می‌دانند اما به نظر ما سردمزاجی راستین با انزال دیررس بیشتر قابل قیاس است. پیش از اشاره به سرد مزاجی راستین نخست باید آن را از سرد مزاجی دروغین باز شناسیم. خانمها مبتلا به سردمزاجی دروغین، به راستی در رسیدن به اوج لذت جنسی ناتوان نیستند بلکه به عللی از رسیدن به آن محروم می‌شوند.

ناآگاهی شوهر

شایع‌ترین این علل بی توجهی و ناآگاهی شوهر به لزوم انجام تحریکات کافی پیش از دوام دادن نزدیکی تا هنگام وقوع اوج لذت جنسی در زن است.

در بسیاری از موارد زن نیز به سهم خود گناهکار است و از شوهر خود دوام دادن نزدیکی را درخواست نمی‌کند و یا گاه از وجود پدیده ای به نام اوج لذت جنسی آگاه نیست. رابطه جنسی منقطع نیز یکی دیگر از علل فراوان ایجاد سرد مزاجی دروغین در خانمها است.

ظرفیت جنسی

البته در این موارد زن ممکن است پس از مدتی، کم کم ظرفیت جنسی و پاسخگویی خود را از دست بدهد و به سرد مزاجی راستین دچار آید. سرد مزاجی راستین ممکن است علت عضوی داشته باشد. از شایع ترین علل عضوی سرد مزاجی، بیماری های هورمونی است.

کم‌کاری بیضه ها

کم‌کاری بیضه ها، کم کاری تیروئید، کم کاری هیپوفیز حالات توام اینها ممکن است باعث سردمزاجی زن باشد اما باید توجه داشت که گاه در کم کاری تیروئید اوج لذت جنسی رخ می‌دهد ولی میزان لذتی که از آن نصیب زن می گردد بسیار اندک است ولی این حالت را نیز نمی‌توان سرد مزاجی جنسی نامید.

ناهنجاری‌های دستگاه آمیزشی

ناهنجاری‌های دستگاه آمیزشی، عفونت و آماس کلیتوریس، گردن رحم، بیضه ها و ضمایم رحم و لوله‌های رحمی  سوءتغذیه، ضایعات دستگاه عصبی مرکزی، آزردگی های پراکنده عروقی به ویژه در موارد گرفتاری عروق لگنی، بیماری‌های ناتوان کننده و همگانی کم‌خونی، لوسمی، دیابت و جز آن، اعتیاد به الکل و بالاخره، پیری به علت تغییرات مغزی و عروقی همراه با آن از دیگر علل عضوی سرد مزاجی به شمار می‌ آید.

هر گاه بین کلیتوریس و دهانه مهبل بیش از ۳ تا ۴ سانتیمتر فاصله باشد، امکان نرسیدن به اوج لذت جنسی زیادتر است اما این سخن درست نمی نماید. تمامی عللی که در زن مقاربت دردناک ایجاد می‌کند، به طور ثانوی باعث سردمزاجی نیز می گردد و در بسیاری از این موارد با درمان عارضه اولیه سردمزاجی زن از بین می رود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات