پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

سردمزاجی روانی در زن

سردمزاجی روانی در زن سرد مزاجی روانی در زن، مانند ناتوانی جنسی در مرد، خود بیماری نیست. بیش از ۹۰ درصد موارد سرد مزاجی خانمها علت روانی دارد و باید پس از معاینه بالینی آزمایشگاهی، علل عضوی را یک به یک رد کرده و تشخیص روانی

سردمزاجی روانی در زن

سرد مزاجی روانی در زن، مانند ناتوانی جنسی در مرد، خود بیماری نیست. بیش از ۹۰ درصد موارد سرد مزاجی خانمها علت روانی دارد و باید پس از معاینه بالینی آزمایشگاهی، علل عضوی را یک به یک رد کرده و تشخیص روانی بودن علت سردمزاجی را مسلم ساخت.

علت روانی سرد مزاجی خانمها

فراوانترین علت روانی سرد مزاجی خانمها، وجود پدیده های مهاری روانی است که به طور ناخودآگاه در رفتار جنسی آنان اثر می‌گذارد همین مهارهای روانی است که تحریکات گوناگون جنسی را خنثی می کند و هیچگاه اجازه نمی‌دهد که دریافت‌های لذت انگیز بیرونی به چنان شدتی برسد که مراکز تحریک پذیر عصبی از آنها متاثر گردد و اوج لذت جنسی وقوع یابد.

ترس از مرد، به ویژه آلت او، در این بیماران فراوان کشف می‌شود. گاه در دوران کودکی این بیماران سابقه تجاوز، تنقیه های مکرر، مشاهده نزدیکی به ویژه پدر و مادر وجود دارد. دردناک بودن نخستین قاعدگی ممکن است عقده اختگی را در دختر بیدار سازد.

رفتارهای غیر انسانی پدر الکلیک نسبت به مادر

رفتارهای غیر انسانی پدر الکلیک نسبت به مادر، وجود مادری که پیوسته از زندگی زناشویی بنالد و عشق را بدبختی بنامد و سبب های مشابه دیگر همگی می‌تواند زمینه‌ساز سرد مزاجی زن گردد و او را از روابط جنسی هراسناک سازد.

ترس زن از مرد

ترس زن از مرد که موجودی پرخاشگر و لذت جوست و ترس از آلت او که عضوی برنده و نافذ است ترسی منطقی نیست و پزشک باید پس از کشف علل ترس زن، این مطلب را نیز به او توضیح دهد که مهبل زن، هم به حد کفایت قابلیت اتساع دارد و همچون آکاردئون طویل می شود و آلت را در خود جا می دهد.

اما علت آنکه زن، مرد را  موجودی پرخاشگر و لذت جو می داند آنست که زن به خلاف مرد، همیشه مایل است که امور جنسی را جنبه معنوی دهد و آن را با عشق بیامیزد و از صورت حیوانی پیوست تن ها در آورد ولی متأسفانه مرد غالبا این نیاز روانی زن را درک نمی‌کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات