پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

بداخلاقی کودکان

بداخلاقی کودکان  مواقع و موقعیت‌های وجود دارند که احتمال بد اخلاقی و گریه و زاری کودک زیاد است مثلا است. مثلا اگر کودک بیش از اندازه خسته و یا به شدت برانگیخته شده باشد، نمی‌تواند به خوبی احساساساتش را کنترل کند درست مانند

بداخلاقی کودکان

 مواقع و موقعیت‌های وجود دارند که احتمال بد اخلاقی و گریه و زاری کودک زیاد است مثلا است. مثلا اگر کودک بیش از اندازه خسته و یا به شدت برانگیخته شده باشد، نمی‌تواند به خوبی احساساساتش را کنترل کند درست مانند بسیاری از بزرگترها!.

درست است که همیشه نمی‌توان جلوی بروز کج خلقی را گرفت؛ ولی آگاهی از عواملی که باعث ایجاد آنها می‌شود، به ما کمک می‌کند که از بروز کج خلقی جلوگیری کنیم.

در نحوه بازی کودک مداخله کنید

 در صورت لزوم، در نحوه بازی کودک مداخله کنید. وقتی می‌بینید مساله‌ای در حال ایجاد شدن است و کودکتان در آستانه گریه کردن قرار دارد و اگر احساس می کنید می توانید از بروز آن پیشگیری کنید به کمک او بروید. به کودک نشان دهید که چگونه قطعات بازی‌اش را سر هم کند، چگونه قیچی را در دست بگیرید و... وقتی دو کودک مشغول بازی با هم هستند و قوانین بازی برای آنها مشکل است، به طوری  که ممکن است به بروز مشکل بینجامد، می‌توانید در بازی آنها مداخله کنید و با آسان کردن قوانین بازی، به حل و رفع مشکل بپردازید.

اسباب بازی را از دست کودک نگیرید

اسباب بازی را از دست کودک نگیرید و خودتان به جای او بازی نکنید. فقط به او پیشنهاد کمک بدهید و یا راه دیگری به او نشان دهید تا خودش به تنهایی بازی کند.

برانگیختن بیش از حد کودک

از خستگی و برانگیختن بیش از حد کودک خودداری کنید. وقتی می بینید کودک کوچک که شما دیگر تحمل بازی را ندارد و خیلی خسته شده است، فعالیتش را متوقف کنید و یا به حذف عواملی که باعث برانگیختگی بیش از حد کودک شده است بپردازید تا بتواند احساساتش را کنترل کند.

وقتیتمام راه ها با شکست روبرو می‌شوند. اگر هیچ یک از راه های گفته شده در بالا، باعث کاهش و بداخلاقی های کودک شما نشد، پیشنهاد می‌کنیم که به متخصص مراجعه کنید. امکان دارد که عوامل زمینه ای دیگر باعث شده باشند که کودک نتواند احساساتش را به خوبی کنترل کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات