پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

حل تضمینی اختلافات زناشویی با زوج درمانی جامع

زوج درمانی جامع نوعی درمان جسمی، روانی و اجتماعی برای افزایش رضایت از رابطه زناشویی است. در این درمان تلاش میشود با توجه به  زندگی مراجعین علل نارضایتی از رابطه زناشویی کشف و رفع گردند.


حل تضمینی اختلافات زناشویی با زوج درمانی جامع.

زوج درمانی جامع نوعی درمان جسمی، روانی و اجتماعی برای افزایش رضایت از رابطه زناشویی است. در این درمان تلاش میشود با توجه به  زندگی مراجعین علل نارضایتی از رابطه زناشویی کشف و رفع گردند. این درمان در سال 1397 توسط دکتر حسین موسی زاده، پزشک و متخصص روانشناسی بالینی بعد از کسب تجربه بر روی 8 نوع زوج درمانی شایع در دنیا و پس از اینکه معلوم شد هر یک از انواع زوج درمانی نکات ضعف اساسی دارند، ارائه گردید. این درمان برای زوجینی مناسب است که سایر انواع زوج درمانی برایشان موثر نباشد. همچنین در زوجینی که علاقه دارند رابطه زناشویی هر چه سریعتر بهبود یابد نیز مناسب است. زوج درمانی جامع به علت شناسی جامع وفادار است و درمان را بعد از کشف علل نارضایتی از همسر طراحی می کند. زوج درمانی جامع نوعی درمان فوق التقاطی است و از همه نظریه های پزشکی، روانشناسی و حتی حقوق، جامعه شناسی و امور مالی برای افزایش رضایت از رابطه زناشویی استفاده می کند. این درمان توسط یک درمانگر که با شناسایی و رفع علل جسمی، روانی و اجتماعی نارضایتی از رابطه زناشویی آشناست و یا توسط گروهی از درمانگران انجام می شود. از آنجایی که این درمان به علت شناسی جامع متعهد است و نه به نظریه ای خاص به همین علت ممکن است بسیار کوتاه مدت باشد. در مواردی که نارضایتی از همسر علل متعدد و عمیقی دارد زوج درمانی جامع طولانی مدت خواهد بود.

مراحل درمان

مرحله اول: تعیین نکات ضعف جسمانی، اجتماعی و تعیین اشتباهات رفتاری، فکری و هیجانی زوجین.
مرحله دوم: ایجاد پذیرش و تعهد در مورد تغییر دادن نکات ضعف و اشتباهات
مرحله سوم: معرفی رفتار، فکر یا هیجان جایگزین
مرحله چهارم: ایجاد پذیرش در مورد رفتار، فکر یا هیجان جایگزین
مرحله پنجم: اعمال تغییرات

محتوی جلسات زوجی
1- دریافت شکایات زوجین از یکدیگر
2- تعیین اشتباهات رفتاری، فکری و هیجانی زوجین
3- قانع سازی هیجانی برای ایجاد پذیرش در مورد اشتباهات
4- قانون گذاری و ارائه رفتارهای مناسب
5- زوج درمانی رفتاری- تلفیقی
6- زوج درمانی هیجان مدار
7- زوج درمانی سیستمیک
8- آموزش روانی
9- تحقق انتظارات منطقی زوجین و درمانگر
10- آموزش و اجرا مهارتهای همسرداری
11- سکس تراپی


محتوی جلسات فردی
1- رواندرمانی فردی
2- آموزش روانی
3- مشکلات جسمانی و خصوصی



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات