پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

زشت انگاری

زشت انگاری  خواندن مطالب پورنوگرافیک یک اختلال جنسی نیست اما به دلیل اینکه ممکن است در مورد تاثیر این نوشته از پزشکان سوال بشود در اینجا مورد بحث قرار می گیرد

زشت انگاری

 خواندن مطالب پورنوگرافیک یک اختلال جنسی نیست اما به دلیل اینکه ممکن است در مورد تاثیر این نوشته از پزشکان سوال بشود در اینجا مورد بحث قرار می گیرد

چون برخی از انتشارات پورنوگرافیک برای افراد مبتلا به اختلالات رجحان جنسی تولید می‌شوند، اینجا مقطع مناسبی برای بحث در مورد آن است. معلوم نیست این نوع انتشارات راهی بی ضرر برای رد تکانه های جنسی عده ای است که در غیر اینصورت متوجه دیگران می گردد یا خود مشوق این تکانه ها، تشویق پارافیلیاها و فزاینده جرایم جنسی است.

با این پرسش به چند طریق برخورد شده است. مطالعات بالینی و پارافیلیا ها حاکی است که مطبوعات زشت انگاری تخیلات ضمن تحریک جنسی را بیشتر می‌کنند.

معهذا، معلوم نیست که تقویت این تصورات احتمال اقدام روی آنها را نیز بیشتر می کند. احتمال دارد مطالب تصویری سبب ترخیص انگیزه های جنسی در تنهایی شده و درگیری دیگران را در پارافیلیای شخص کاهش دهد.

مناسب به نظر می رسد که مطالب زشت انگاری مربوط به فعالیت جنسی خشونت آمیز یا مربوط به کودکان در دسترس جوان‌هایی که رشد جنسی آنها کامل نشده است قرار نگیرد، عقاید در مورد محدودیت کلی زشت انگاری نیز مبتنی بر این است که چنین مطالبی خوارکننده زن ها و گاهی هموار سازنده راه سوء استفاده از کودکان ضمن تهیه این محصول ها و یا به طریق دیگر است.

 راهنمای افراد
 ممکن است از پزشک سوال شود که مطالب پورنوگرافیک که توسط همسر یا والدین خانه پیدا شده اند، چه تاثیری بر شوهر یا نوجوان خواهند داشت.

پزشک باید دیدگاه‌های مختلف و قراین علمی را مطرح سازد باید اشاره کند که اثرات آن در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و پیشنهاد مصاحبه با فرد مورد نظر را بنماید با مرور کامل زندگی جنسی فرد راهنمایی‌های مفید تری می توان ارائه نمود. توصیه‌های پزشک در این موارد نباید آثار زشت انگاری محدود شود بلکه باید جنبه‌های وسیع‌تر روابط شخصی را نیز در بر گیرد.
 



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات