پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

یادگارخواهی همراه با مبدل پوشی

 یادگارخواهی همراه مبدل پوشی عبارتست از تخیلات یا امیال جنسی برای پوشیدن لباس جنس مخالف به عنوان وسیله‌ای برای انگیختگی که همراه خود ارضایی یا مقاربت انجام می‌گیرد.

یادگارخواهی همراه با مبدل پوشی

 یادگارخواهی همراه مبدل پوشی عبارتست از تخیلات یا امیال جنسی برای پوشیدن لباس جنس مخالف به عنوان وسیله‌ای برای انگیختگی که همراه خود ارضایی یا مقاربت انجام می‌گیرد.

 این اختلال به طور مشخص در دوران کودکی یا اوایل نوجوانی آغاز می‌شود. با گذشت چند سال برخی مردان مبتلا به این اختلال تمایل پیدا می‌کنند که همواره مثل زنان لباس بپوشند و مانند آنها زندگی کنند.

زنان هم ممکن است بخواهند نحوه لباس پوشیدن و سبک زندگی مردانه، انتخاب کنند ولی این پدیده نادر تر از پدیده قبلی است.

این افراد، مبتلا به اختلال یادگارخواهی همراه مبدل پوشی و ملال جنسیتی طبقه‌بندی شده‌اند. معمولاً بیمار بیش از یک تکه از لباسهای جنس مخالف را به تن می‌کند، اغلب تمام البسه جنس مقابل مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی مردان مبتلا به این اختلال لباس های زنانه می پوشند ممکن است زنانگی چشمگیری پیدا کنند، هرچند معمولاً این حالت به حد مبدل پوشی نمی رسد.

ملاک های تشخیصی برای یادگارخواهی همراه با مبدل پوشی

 الف) در طول یک دوره حداقل ۶ ماهه یک مرد غیر همجنس گرا به طور مکرر دچار رفتارها، امیال یا تخیلات جنسی برانگیزنده ای در مورد مبدل پوشی می شود.

 ب) رفتارها، امیال جنسی یا تخیلات، سبب ناراحتی چشمگیر  فرد یا اختلال کارکرد اجتماعی، شغلی یا سایر حوزه‌های مهم کارکردی می‌شود.

با ملال جنسیتی گفته می‌شود، اگر شخص به طور مداوم در مورد و نقش هویت جنسی خود احساس ناراحتی می کند.

مبدل پوشی با نقش دوگانه

 این اصطلاح برای توصیف کسانی که لباس جنس مقابل را می‌پوشند اما نه یادگارخواه، مبدل پوش هستند (طالب تحریک جنسی) و نه ترانس سکسوال (طالب تغییر جنسیت و نقش جنسی) به کار رفته است. این افراد از مبدل فروشی به منظور عضویت موقت در گروه جنس مقابل لذت می برند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات