پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

درمان همجنس بازی و لزوم آن

درمان همجنس بازی و لزوم آن  پس از آزاد شدن روابط خصوصی افراد همجنس با یکدیگر، در زمان سلطنت ناپلئون، کم کم از هر گوشه و کنار با مخالفت شد و در عین حال عده زیادی به دفاع برخاستند و سالهاست که مشاجرات لفظی بین طرفین موافق و

درمان همجنس بازی و لزوم آن

 پس از آزاد شدن روابط خصوصی افراد همجنس با یکدیگر، در زمان سلطنت ناپلئون، کم کم از هر گوشه و کنار با مخالفت شد و در عین حال عده زیادی به دفاع برخاستند و سالهاست که مشاجرات لفظی بین طرفین موافق و مخالف ادامه دارد.

بیمار همجنس باز

بیمار همجنس باز را هنگام می‌توان درمان شده دانست که میل به افراد غیر همجنس پیدا کند با آنان به گونه‌ای رضایت‌بخش بیامیزد، رفتارهای کودکانه (زنانه) در او از میان برود و میل به همجنسان در او خاموش گردد اما عملاً این گونه درمان به ندرت در همجنس بازی راستین ملاحظه می‌شود

اکثرا اقدامات درمانی به نتایج دیگری منتج می شود: 

- ممکن است بیمار بهبودی نسبی پیدا کند یعنی به زن علاقه مند گردد، با علاقمندی تن به ازدواج دهد، گاه و بی گاه با همسرش بیامیزد و به ناتوانی جنسی و انزال زودرس و جز آن دچار نگردد و بتواند تمایل به همجنسان را در خود منکوب و مهار نماید.

- ممکن است بیمار بهبودی دروغین پیدا کند یعنی به مرد متمایل بماند ولی در موارد کم و بیش متعددی با زن معمولا همسرش در آمیزد و برای تحریک خود تخیلات جنسی همجنس بازانه داشته باشد یا از تصاویر پورنوگرافیک همجنس بازان سود بگیرد.

- ممکن است بهبودی بالینی هنگامی حاصل شود که بیمار فقط از نظر اجتماعی متعادل گردد و قبول کند که بیمار است ولی باید با وضعیتی که دارد بسازد.

درمان قطعی همجنس بازی

 گفتیم که درمان قطعی همجنس بازی راستین در بسیاری از موارد غیر ممکن است و آنچه که بیشتر به عنوان درمان قطعی همجنس بازی گزارش می‌شود مربوط به نوع دوجنسی یا اختیاری است.

معهذا درمانگر نباید در برخورد با این بیماران در شگفت بماند و ناامید باشد زیرا که با روان درمانی و روش‌های گوناگون دیگر، می‌توان در بیماری بهبودی نسبی، دروغین و یا بهبودی بالینی پدید آورد و از این گذشته ۸۵ درصد بیمارانی که در کلینیک با آنها برخورد می‌شود به نوع اختیاری بیماری دچارند و درمان قطعی آنان تقریبا به سهولت میسر است.

درمانگر نباید در برخورد با بیمار مشکوک به همجنس بازی مستقیماً بپرسد که : آیا شما به مرد علاقه دارید؟ زیرا به گمان قوی بیمار پاسخ نمی دهد و یا لااقل با رضایت سخن نمی‌گوید. بسیاری از بیماران به ویژه مردان، در ضمن گفتگو با درمانگر از واژه های زشت و مستهجن و نیز از واژه های مخصوص همجنس بازان استفاده می‌کنند.

بهتر است به بیمار اجازه داده شود هر گونه که می خواهد سخن بگوید. اصولاً همجنس بازان مرد، با هر مردی که روبه رو می شوند، رفتارهایی می‌کنند تا دریابند که آیا می توانند او را فریب دهند و آیا او هم، همجنس باز است یا خیر؟ بیشتر مبتلایان به همجنس بازی راستین تمایلی به عوض شدن و بهبود یافتن ندارند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات