پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

نکروسایسم

نکروسایسم عده ای از نکروسادیست ها با قربانی خود عمل جنسی انجام نمی‌دهند بلکه پس از هلاک کردن او با زنی دیگر می آمیزند و غالباً به این زن آزار نمی‌رسانند و اما تمام نکروسادیست ها لزوما به کشتن مفعول جنسی خود اقدام نمی کنند

نکروسایسم

عده ای از نکروسادیست ها با قربانی خود عمل جنسی انجام نمی‌دهند بلکه پس از هلاک کردن او با زنی دیگر می آمیزند و غالباً به این زن آزار نمی‌رسانند و اما تمام نکروسادیست ها لزوما به کشتن مفعول جنسی خود اقدام نمی کنند.

اگر چه ممکن است تمایل به کشتن مفعول خویش داشته باشند. پس از فراغت از هلاکت مفعول خود، بیماران معمولا خوب و زیاد می‌خورند و خوب می خوابند و ممکن است روزنامه هایی را که ماجرای قتل را نوشته‌اند، جمع‌آوری کنند و از آنها کلکسیونی بسازند

. گرچه ممکن است نکروسادیست ها پس از به ثمر رساندن منظور ظالمانه خویش، نسبت به مرگ زن یا کودک بیچاره اندوهگین شوند، لیکن هیچ گاه از این کار واقعا احساس پشیمانی نمی کنند. اگر بیمار از حادثه فراموش نشده ای که آفریده است دچار وحشت و نگرانی نباشد، دیری نمی پاید که مرتکب قتل دیگری می‌شود و معمولاً نوع رفتار و نوع مفعولی که انتخاب می‌کند همیشه مشابه است.

نکروسادیسم خاموش یا پنهان

کسانی که به گونه بالینی نکروسادیسم خاموش یا پنهان گرفتارند، اغلب به طور ناگهانی رفتارهای پرخاشگرانه شان بارز می‌شود ولی جرم هایی که آنان مرتکب می شوند اغلب به صورت دزدی یا رفتارهای انحرافی کم اهمیت‌تر است، مثلاً تجاوز به دختری جوان و سپس الفرار اما اینگونه بیماران نیز ممکن است به قتل مفعول خود کمر ببندند و پس از عملی کردن آن در حالی که لذتشان اوج گرفته و احتمالاً حالت نعوظ و انزال به آنها دست داده، به مرده خوری و غیره اقدام نمایند. در اینجا باید بین کشتارهای نکروسادیستیک و قتل های معمولی پس از تجاوز ها و هتک ها، تفاوت قائل شد.

در هتک ها، پس از آنکه موجود پرخاشگر که لزوماً بیمار نیست به زن یا کودکی تجاوز می کند، برای پرده پوشی و ترس از کشف ماجرا، هراسناک مفعول جنسی خود را به قتل می‌رساند. برخی دیگر چون مبتلایان به بیماری‌های عضوی مغز، آنتی سوشیال و اسکیزوفرنیک هایی که سرپایی درمان می شوند، پس از انجام اعمال جنسی خلاف کارانه اثر جرم را از بین می‌برند.

بیماران مصروع هم ممکن است در صورت مواجهه با اشکال، در دخول آلت مقاومت مفعول، تنگی مهبل یا مقعد، خشمگین شوند و میل به دیگر کشی در آنان شعله بکشد. دیگرکشی گهگاه توسط عقب مانده های ذهنی نیز انجام می شود. تمام این حالات با قتل های نکروسادیستیک قابل اشتباه است.

نکروسادیسم در خانم ها

وقوع نکروسادیسم در خانم های مشکوک تلقی شده است. با این وجود موارد بسیاری دیده شده است و می شود که زنان بچه دزد بچه دزدیده شده را به قتل می‌رسانند و پیش از آن او را آزار نیز می دهند. درمان این بیماران تقریباً غیر ممکن است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات