پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

طرد شدن مرد

طرد شدن مرد مرد با هر پذیرفته نشدن بیشتر می رنجد و غرورش عمیق‌تر جریحه‌دار می‌شود، وقتی تقاضاهایش به طور کلی رد می‌شوند، اعتماد به نفسش را از دست داده و رابطه جنسی را با تردید آغاز می‌کند.

طرد شدن مرد

مرد با هر پذیرفته نشدن بیشتر می رنجد و غرورش عمیق‌تر جریحه‌دار می‌شود، وقتی تقاضاهایش به طور کلی رد می‌شوند، اعتماد به نفسش را از دست داده و رابطه جنسی را با تردید آغاز می‌کند.

حتی ممکن است تمایلش را به زن از دست بدهد یا به زنی که او را رد نمی کند.

تمایل پیدا کند و کلاً علایق جنسی اش فروکش کند. در آغاز رابطه عاشقانه زندگی، زوج ها غالباً هرگاه که بشود به رابطه جنسی می پردازند. با به دنیا آمدن بچه ها وقت محدودتر شده و باید زمان به خصوصی را در نظر بگیرند یا منتظر فرصت مناسبی بمانند. هرگاه که مرد تمایل نشان می‌دهد و با جواب‌های رد زن برخورد می‌کند، در سطح عواطفش به نوسان افتاده و تلاش می‌کند همسرش را بفهمد اما هر بار برای او سخت‌تر می‌شود که احساس طردشدگی و عدم پذیرش نکند و چه بسا پس از چندی از پرداختن به رابطه جنسی باز می‌ماند. در این حالت ممکن است هنوز رابطه هم بخواهد ولی بعد از چندین و چند بار جواب منفی شنیدن ترجیح می‌دهد جلوی خود را بگیرد و منتظر علامت واضحی از جانب همسرش شود، مبنی بر اینکه وی آمادگی آن را دارد ولی حقیقت این است که این بازداری ها، احساس عدم پذیرش و طردشدگی را در مرد تقویت می کند. زن نمیتواند بفهمد وقتی آمادگی ندارد چرا که شوهر باید اینقدر احساس طردشدگی کند. مرد نیز از نظر منطقی باید این قضیه موافق است ولی از نظر عاطفی عدم پذیرش جنسی از حساس‌ترین و آسیب پذیرترین نقاط وجودی مرد است.

بر انگیختگی جنسی

بر انگیختگی جنسی بیشترین تاثیر را بر مرد می گذارد. در شرایط تحریک، مرد در آسیب پذیرترین وضعیت تحریک قرار دارد از این رو به بدترین وجهی درد عدم پذیرش و طرد شدگی را تجربه می‌کند. تحریک باعث یادآوری و رنجش های گذشته نیز می‌شود. ناخوشایندی های تجارب گذشته زنده می‌شوند و دردشان مجددا احساس می‌شود، در نتیجه وقتی مرد تحریک می شود، احساس بد برایش تجدید شده و شاید بدون آنکه خود بفهمد، او را دچار خشم و عصبانیت کند.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات