پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

مشکلات بالینی خاص همجنسگرایی

مشکلات بالینی خاص همجنسگرایی - میزان اقدام به خودکشی در جمعیت جوان Bisexual، Lesbian، Gay بیشتر از سایر گروه های سنی می باشد. - میزان اقدام به خودکشی در خانم‌ها بیشتر از آقایان است. میزان خودکشی موفق در آقایان بیشتر از خان

مشکلات بالینی خاص همجنسگرایی

  • - میزان اقدام به خودکشی در جمعیت جوان Bisexual، Lesbian، Gay بیشتر از سایر گروه های سنی می باشد.
  • - میزان اقدام به خودکشی در خانم‌ها بیشتر از آقایان است. میزان خودکشی موفق در آقایان بیشتر از خانم ها است.
  • - میزان اقدام به خودکشی در اقلیت های سیاه پوست بیشتر از بقیه رنگ ها است.

سو مصرف الکل و دیگر مواد در جامعه همجنس گراها بیشتر می باشد. برخی مطالعات میزان بالایی از خودکشی را گزارش کرده اند. رنجی که منحصراً از تعارض بین همجنسگرا ها و ساختارهای ارزش‌های اخلاقی اجتماعی ناشی می شود.

اختلال انطباقی

اگر ناراحتی به حدی باشد که باید تشخیص روی آن گذاشته شود، اختلال انطباقی یا افسردگی مطرح می‌شود. برخی همجنس گرایان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی، ممکن است احساس گناه و تنفر از خود داشته باشند که متوجه گرایش جنسی آنها گردد.

در چنین حالتی میل به تغییر گرایش جنسی تنها علامتی از اختلال افسردگی محسوب می‌شود. گاهی در مردهای همجنسگرا شکل خارجی و وضع ظاهریشان بی شباهت به زنان نیست. اغلب لگن خاصره‌ای پهن دارند و چربی در نقاط مخصوص از بدن چون کفلها و رانها تجمع پیدا کرده به طوری که قواره آنها را از مردها متمایز و به زن‌ها نزدیک می‌کند.

این افراد اکثراً رفتاری شبیه به دختران داشته و آواز و صدای آنها مانند صدای مردان بم نیست و اغلب به کارهای سبک و ظریف مانند دوزندگی، بافندگی، آشپزی و کارهای هنری سبک و غیره علاقه‌مند بوده و از کارهای سنگین دوری می‌کنند و به طور خلاصه زن مآب اند.

این افراد شخصا برای مفعول واقع شدن عمل جنسی فعالیت کرده و نسبت به این کار تمایل زیادی نشان می دهند و تا آخر عمر هم از آن روگردان نمی‌باشند. علاوه بر آنها، مفعولینی هم وجود دارند که وضع بدنی آنها استعداد این کار را ندارد. این افراد خود شخصاً تمایلی ندارند که مفعول واقع شوند بلکه در اثر ناچاری مثلاً به علت احتیاج به مادیات، تماس داشتن با افراد ناباب، بی سرپرست بودن، عدم توانایی دفاع از حقوق خود، پرورش و تربیت ناصحیح و غیره، در این منجلاب سقوط می‌کنند. این افراد تا موقعی تن به این عمل می دهند که قوه گریز از آن را نداشته باشند به ولی همان قدر که بزرگ شده و خود را شناختند دست از این عمل کشیده و برای جبران گذشته خود فاعل عمل هموسکسوئل شده و عده ای از اطفال معصوم را به این عمل آلوده می‌کنند.

از این نظر پدران و مادران باید به این امر توجه کافی مبذول دارند و وقتی طفلی در سنین قبل از بلوغ و حوالی آن علایم آثار و حرکات و رفتاری شبیه جنس مخالف داشته باشد می بایستی او را تحت نظر گرفته و کاملا مورد بررسی قرار دهند تا اگر عیب نقصی داشته باشند هر چه زودتر به توسط اهل فن رفع گردد. و همچنین برای جلوگیری از ایجاد هموسکسوئل پرورش و تربیت کودکان باید با روش صحیح انجام پذیرد و محیط تربیتی اولیه باید کاملاً مناسب باشد و می‌توان گفت اطفالی که در کودکی تحت نظر همجنس خود چون نوکر و غیره تربیت می‌شوند و یا به مدارس شبانه روزی سپرده می‌شوند هرگاه در تربیت و معاشرت آنها دقت کافی به عمل نیاید در بزرگی برای انحراف هموسکسوئل مستعد و آماده خواهد بود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات