پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

همسر ایده آل چگونه است

همسر ایده آل آن است که خود را شبیه او سازید تا او شما را پیدا کند! البته نه اینکه تظاهر کنید بلکه به راستی ویژگیهایی را که می‌خواهید همسر آینده تان داشته باشد اول در خودتان ایجاد کنید‌. سپس به شما می آموزم که چگونه شبها ق

همسر ایده آل چگونه است

همسر ایده آل آن است که خود را شبیه او سازید تا او شما را پیدا کند! البته نه اینکه تظاهر کنید بلکه به راستی ویژگیهایی را که می‌خواهید همسر آینده تان داشته باشد اول در خودتان ایجاد کنید‌.

سپس به شما می آموزم که چگونه شبها قبل از خواب با همسر آینده تان صحبت کنید. بیشتر کارها و فعالیت‌های من مربوط به کارهای تجربی و کارگاه های عملی برای زوج ها و سپس مردها و زن ها به طور جداگانه است.

اکنون دلایل نادرست شروع روابط یا ازدواج را بررسی می‌کنیم. نخستین دلیل نادرست برای شروع رابطه یا ازدواج فشار سنی است. بدین معنی که ساعت بیولوژیکی شما تیک  تیک می کند و به سال‌های آخر باروری نزدیک می شوید و سنتان بالا می‌رود. گاهی اوقات فکر می کنید می بایست تا سن خاصی ازدواج کرده باشید.

یا اینکه همه ی دوستانتان ازدواج کرده یا نامزد دارند و فقط شمایید که تنهایید و ممکن است این فشار از جانب خانواده ها اعمال شود ، که فشار اجتماع است که باعث می‌شود توقع ها و انتظار های خود را پایین بیاورید و از استانداردهای تان بگذرید و به ازدواجی نادرست تن در دهید. بسیاری از ما تسلیم این فشار می شویم زیرا نمی‌خواهیم با دیگران فرق داشته باشیم. دوست داریم ما هم جزوی از گروه باشیم. اگر از سنی که اجتماع برای ازدواج شما در نظر گرفته اندکی گذشته است هرگز به این معنا نیست که گوسفند سیاه گله هستید. اجازه ندهید قبل از آن که همسر مطلوب خود را بیابید هیچ مساله ای شما را مجبور به ازدواج کند. هرگز برخلاف میل واقعی خود و بنابر اصرار طرف مقابل با او رابطه برقرار نکنید یا در رابطه ای که می دانید می بایست هر چه زودتر آن را ترک کنید باقی نمانید..

دلیل نادرست دوم

دلیل نادرست دوم، درماندگی و احساس تنهایی است که بسیار مخرب است. احساس تنهایی بیشتر از ناحیه ی ضعف ارتباطی با خودتان است نه تنهایی فیزیکی. با خود بودن تنها بودن نیست. هرگز نباید احساس تنهایی کنید. با وجود و حضور حدود ۶ میلیارد انسان دیگر بر سطح کره ی خاکی احساس تنهایی کاملاً بیهوده به نظر می‌رسد.  نباید در شهری که حدود نیمی از جمعیت آن را مجردها تشکیل می دهند احساس تنهایی کنید. ممکن است در لحظه ای خاص مثلا به هنگام زلزله احساس کنید ای کاش تنها نبودید و کسی را داشتید که با او گریه می کردید، جیغ می زدید! از این گذشته هرگز کسی را فقط به این دلیل که نمی‌تواند همسر مناسبی برایتان باشد حذف کنید. هزاران هزار انسان دوروبر شما وجود دارند که می توانید روابط سالمی با آنها داشته باشید، با آنها تفریح کنید، به مسافرت بروید... چنانچه در زندگیتان هیچ کس را ندارید و تنهای تنها هستید کافی است چشمان خود را بچرخانید و دوروبرتان را کمی خوب نگاه کنید تا آنها را بیابید اگر اطرافیان تان همه ازدواج کرده و متاهل اند و شما در کنار آنها ناراحتید سعی کنید چند دوست مجرد برای خود پیدا نمایید تا اوقات خوشی را با آن بگذرانید. بسیاری از ما اگر می‌دانستیم چگونه کمی بهتر از خودمان مراقبت و مواظبت کنیم کمتر احساس تنهایی می کردیم. هنگامی که خیلی تنهایید این خطر تهدید تان می‌کند که از روی ناچاری و تنهایی با هر کس از راه رسید ازدواج کنید. دلیل سوم، فشار و گرسنگی جنسی است. بدترین و خطرناک ترین دلیل برای ازدواج آن است که شهوتی باشید! گرسنگی جنسی هرگز دلیل موجهی برای ازدواج نیست. احساسات قلبی خود را از شهوت رانی جدا کنید. باید بتوانید این دو را هم تشخیص دهید. مطمئن باشید که آنها را با هم اشتباه نمی گیرید. زیرا بسیاری از ما خود را در رابطه نادرست و ناسالم درگیر می کنیم فقط به این دلیل که شهوانی است. جاذبه یا انرژی جنسی بر ما غالب می شود و ما را به دردسر می‌اندازد و مجبوریم دردو رنج بسیاری تحمل کنیم. گرسنگی جنسی مجوزی برای ازدواج نیست.

جاذبه ی جسمانی، تفاهم و تعهد هرگز نمی توانید تفاهم و تعهد را فراموش کنید و فقط به جاذبه ی جسمانی بپردازید تفاهم مهمتر رکن محسوب می‌شود که هرگز نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. تعهد و جاذبه ی جنسی نیز همینطور. جاذبه ی جنسی بدون تفاهم و تعهد به جز درد و رنج ارمغانی برایتان نخواهد آورد که به مراتب از تنهایی بدتر است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات