پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

در این مواقع به زوج درمانی مراجعه کنید

زوج درمانی و مشاوره برای اغلب افراد واژه ای ترسناک است و حس بدی را به افراد القا می کند. البته این موضوع قابل درک است.

چه موقع به زوج درمانی مراجعه کنیم

زوج درمانی و مشاوره برای اغلب افراد واژه ای ترسناک است و حس بدی را به افراد القا می کند. البته این موضوع قابل درک است چرا که افراد اغلب موقعی به مشاوره می روند که در رابطه خود با مشکلات جدی رو به رو باشند.

اما بر اساس گفته های متخصصان، زوج درمانی می تواند برای هر شرایط و مقطعی از رابطه شما، حتی وقتی که کاملا با شریک زندگی خود زندگی خوبی دارید و خوشحال هستید، موثر باشد و تاثیرات خوبی بگذارد.

ایان کرنر، متخصص امور ازدواج، روانشناسی و نویسنده کتاب ( اول خانم ها ) می گوید: من با زوج های زیادی کار کرده ام که تنها به دفتر من مراجعه کرده اند تا از مشکلی پیش از اینکه جدی شود جلوگیری کنند. اینکار تاثیرات بسیار مثبتی بر صمیمیت آنها دارد ، چرا که در کنار آن مشکل، مشکلات کوچک دیگری نیز برطرف می شود.

بر این اساس، ما برخی از مواردی که باید برای آنها به جلسات زوج درمانی مراجعه کنید را برای شما جمع آوری کرده ایم.

زمانی که یکی از طرفین خیانت کند

دلیل موثر بودن جلسات: خیانت معمولا موردی حساس و شدیدا اثر گذار بر روی رابطه است. دیدن یک مشاور در این شرایط میتواند تا حدی احساسات جریحه دار شده ی شما را التیام ببخشید و به شما امید و دلگرمی بدهد.

ناتوانی در بیان مشکلات جنسی

دلیل موثر بود جلسات: حرف زدن درباره مسائل جنسی ، بخصوص هنگامی که در این مورد مشکلی وجود داشته باشد برای اغلب افراد مشکل است. یک مشاور مسائل جنسی کار کشته و ماهر میتواند این مشکلات و راه حل های آن را، با دایره ای از کلمات بیان کند که افراد احساس راحتی داشته باشند و مشکلات برایشان عادی جلوه کند تا مسائل خود را بیان کنند.

مشکلات جنسی

دلیل موثر بودن جلسات: مدیریت کردن پول و هزینه های شخصی به اندازه کافی کار سخت و دشواری است و وقتی هزینه ها، بودجه، قرض ها و مشکلات مالی شخص دیگری نیز به آن اضافه می شود، مشکلات بیشتری بر این مسئله دامن میزنند. جلسات مشاوره میتواند به شما راهکار هایی برای مدیریت هزینه های خود کند، و همچنین به شما بی آموزد و شما را متقاعد کند تا خود را تا حدی با شرایط سخت وفق دهید.

عدم تفاهم با یکدیگر

دلیل موثر بودن جلسات: اکثر افراد بر اینکه هرکسی عقیده ی خود را دارد توافق دارند و با آن کنار می آیند؛ اما متاسفانه همه اینطور نیستند. در این جلسات، به شما آموخته می شود که چطور بتوانید با هر نوع دیدگاه و نگرشی در کنار یکدیگر زندگی کنید، و ضمن احترام به عقاید همدیگر، به یکدیگر عشق بورزید و همدیگر را آنطور که هستید بپذیرید.

هنگام جدا شدن

دلیل موثر بودن جلسات: جلسات زوج درمانی همیشه برای حفظ یک رابطه یا ازدواج نیست. گاهی اوقات یک مشاور میتواند به شما بی آموزد که اگر به هر دلیلی دیگر قادر و مایل به زندگی کردن نیستید و کاملا تصمیم خود را برای جدایی گرفته اید، چطور اینکار را کاملا مسالمت آمیز انجام دهید.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات