پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

انکار درستی احساس

انکار درستی احساس  اضطراب، یک بیماری انتظاری است. پیش بینی می کنید اتفاق وحشتناکی در شرف وقوع است و مهم نیست اختلالی که دچارش هستید، هراس، اضطراب اجتماعی، اضطراب تعمیم یافته یا فشار روانی پس از آسیب باشد. تمام اختلالهای اض

انکار درستی احساس 

اضطراب، یک بیماری انتظاری است. پیش بینی می کنید اتفاق وحشتناکی در شرف وقوع است و مهم نیست اختلالی که دچارش هستید، هراس، اضطراب اجتماعی، اضطراب تعمیم یافته یا فشار روانی پس از آسیب باشد. تمام اختلالهای اضطرابی باعث اختلال در عملکردهای بدنی می‌شوند.

عضلات کشیده می‌شوند، ضربان قلب افزایش می‌یابد، افکار منفی و تکراری در مورد زمان حال و آینده دارید، شروع به عرق کردن می کنید و می خواهید از این حالت خلاص شوید. افسردگی نیز یک بیماری انتظاری است. افسردگی به شما می گوید تلاش هایتان بیهوده و بی ثمر خواهد بود، آینده از قبل مقدر شده و وحشتناک است و مهم نیست کاری انجام دهید یا ندهید. اختلال دوقطبی، هیجانها بسیار گیج کننده اند. زیرا میان انرژی نداشتن و بیش از حد انرژی داشتن در نوسان هستید، با اضطراب و افسردگی مختلط، پیش بینی در مورد آینده غمگین تر خواهد بود زیرا هم از تجربه تنش روانی اکنون اکثراً علایم بدنی شدیداً اجتناب می کنید و هم میل دارید تا از افسردگی طولانی که بیشتر ذهنی است فرار کنید. بنابراین اضطراب و افسردگی مختلط، اثر گیج کننده ای دارد. حس فوریت برای فرار از تنش روانی نیز حس درماندگی که انرژی انجام هر کاری را از شما می‌گیرد. این دیالکتیکی قوی است: فوریت برای فرار دربرابر ناامیدی که کاری ثمربخش نخواهد بود. بنابراین به هیجان می آیید تا برای نجات از وحشتی که وجودتان را پر کرده، هر کاری انجام دهید.

اما هیجانتان به خاطر احساس درماندگی فروکش کرده است. اینها، احساس‌های متعارض و غیرقابل انکارند و احتمالا شما را فلج خواهند کرد. در نتیجه، اغلب احساس می کنید بی اعتبار شده اید، نمی توانید احساسها و افکارتان را باور کنید یا با آنها محترمانه برخورد کنید. احساس هایتان به درستی پیش‌بینی نمی‌کنید واقعا چه کاری باید انجام دهید: آیا باید هیچ کاری انجام ندهید، یا هر کاری انجام دهید تا درد و رنج پایان یابد؟ اغلب، احساس ها و افکارتان شما را به مسیرهای متفاوتی سوق می دهند و نتیجه چیزی میشود که دکتر م. لینهان  آن را به عنوان انفعال فعال نامیده است یعنی: حس فوریت و علاقه برای فرار را احساس می کنید و همزمان به رفتار اجتماعی دست می زنید از چیزی فرار می کنید که نمی توانید آن را دقیقاً مشخص سازید، بنابراین مطمئن نیستید که آیا واقعاً از آن فرار کرده اید یا نه.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات