پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

حالت احترام

حالت احترام  درست مثل گلف یا عبادت، حالت بدن اهمیت دارد. والدین رفتار صحیح در مکان های مذهبی هرهر خندیدن، توجه کردن، دائم وول نخوردن را نه‌ فقط به‌خاطر ملاحظه سایرین، بلکه به خاطر خود مذهب، به فرزندان تعلیم می دهند. آنها ب

حالت احترام 

درست مثل گلف یا عبادت، حالت بدن اهمیت دارد. والدین رفتار صحیح در مکان های مذهبی هرهر خندیدن، توجه کردن، دائم وول نخوردن را نه‌ فقط به‌خاطر ملاحظه سایرین، بلکه به خاطر خود مذهب، به فرزندان تعلیم می دهند. آنها بر رفتار درست در عبادتگاه های مذهبی تاکید دارند در حالی که در سالن نمایش یا رستوران، فرزندانشان را به آن وادار نمی‌کنند.

چرا؟ آنها از فرزندان خود می خواهند به معنای فعالیتی که در آن شرکت می کنند، احترام بگذارند. بنابراین، برای رشد معنا نوع برخورد باید جدی، هشیارانه، تابع مدل رفتار اطرافیان و اجتناب از داد زدن، شک و سوال از مقاومات باشد. به ندرت رفتاری پرسروصدا و مزاحم را در فعالیتی معنادار، صحیح می‌خوانند. به طور مثال هنگام داوری در نمایش فیلم‌ها، سکوتی احترام آمیز حکمفرماست. داوران تا حدی دور از تماشاگران می نشینند ضمن آن که سازمان وظیفه و جایگاه خاص آنها مشخص می‌کند. نشریه های حرفه‌ای در توصیف فعالیت آنها از کنایه، کاریکاتور، یا شوخی استفاده نمی‌کنند. رفتاری هشیارانه، جدی و نکته بین اتخاذ می‌شود. چگونه چنین حالتی را در پیوند با دیگران و آنچه که اکثر ما معنادارترین اتفاق ممکن در عمر یک فرد می دانیم، به کار بندیم؟ زندگی خانوادگی نباید جدی و فرمانبردارنه باشد.

ازدواج عاشقانه بر مبنای جدیت

ازدواج عاشقانه بر مبنای جدیت بنا نمی شود. در قرار گذاشتن، اگر یکی از طرفین احساس کند جدی گرفته نمی شود، شدیداً اعتراض خواهد کرد. هر چند خودجوشی و شوخی نیز ابعاد لازم رابطه سالم هستند، اغلب ما از روابط فاقد جدیت، نکته سنجی، و احترام بیرون می‌آییم. وقتی کودکی متولد می شود، بسیاری از همان ویژگی‌های معناسازی موجود در مذهب و ورزش وجود دارد. آماده سازی: حمام‌نوزاد، کلاسهای تولد نوزاد، آماده کردن تخت نوزاد. تکریم: انتخاب نام، در آغوش گرفتن کودک تازه به دنیا آمده، وزن کردن نوزاد، عکس گرفتن. برای تقویت پیوند میان والدین و کودک که بعضی از آنها به طور بیولوژیکی از قبل برای ایجاد روند پیوند تنظیم می‌شود، مثل غذا دادن و در آغوش گرفتن نوزاد طی شیرخوردن چه آگاهانه یا ناآگاهانه، با نوزاد به گونه‌ای خاص رفتار می‌شود. بعدها قوانینی وجود دارد که کودک باید از آنها تبعیت کند و با قوانین بزرگسالان فرق دارد. به این ترتیب، رفتار قانونمند معنای روابط را مشخص می کند. بعضی از این قوانین نحوه صحبت با بزرگسالان، نحوه برخورد با بزرگتر، چه کسی اجازه می دهد و چه کسی باید در پی کسب اجازه باشد فقط برای ایجاد نظم طراحی نمی شوند. بلکه برای ارائه و پرورش احساس معنایی که خانواده به آن اشاره دارد، در نظر گرفته می‌شوند. پس معنا آموخته، ساخته، برانگیخته، نمونه سازی و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. این روندی عرفانی نیست که بعضی چون به دنبالش نبوده اند، از دست داده‌اند. معنا خلق می‌شود. معنا ساخته می‌شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات