پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

اثرات هروئین

 اثرات کوتاه مدت هروئین هروئین هروئین تزریق احساس لذت سریع و گرمای شدیدی را تولید می‌کند که شبیه به ارگاسم است و میل جنسی را نیز افزایش می دهد و خود معتادان به این حالت فلش یعنی چیز شدید و آنی می‌گویند

اثرات هروئین

هروئین مصرف شده اثرات کوتاه مدت و بلند مدت در شخص ایجاد می‌کند که عبارتند از:

 اثرات کوتاه مدت هروئین هروئین

هروئین تزریق احساس لذت سریع و گرمای شدیدی را تولید می‌کند که شبیه به ارگاسم است و میل جنسی را نیز افزایش می دهد و خود معتادان به این حالت فلش یعنی چیز شدید و آنی می‌گویند. در این زمان هیچ چیز انسان را آزاد نمی دهد و احساس سلامتی می کند و شخص احتیاج به غذا، ارتباط جنسی و چیز دیگری را ندارد. این اوج لذت و یا فلش حداکثر ۱۰ ثانیه طول می کشد و تاثیرات فوری آن به صورت طغیان نیرومندی ۵ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و یک حالت ارضاء و سرخوشی را که ۳ تا ۵ ساعت دوام می‌یابد، ایجاد می‌کند. در این حالت تمام اثر سائق های مثبت ارضاء شده و تمام احساس‌های منفی مانند گناه و تنش ناپدید می گردند. مصرف‌کنندگان هروئین تأثیر آن را به صورت شتاب یا هجوم درک می‌کنند و همراه با احساس های لذت بخش، مصرف‌کنندگان عوارض جانبی ناخوشایندی را مانند برافروخته شدن پوست، خشکی دهان، احساس سنگینی در دست ها و پاها، خارش شدید، احساس تهوع و استفراغ و تجربه می کنند. به علاوه، مصرف هروئین منجر به شکل‌گیری تیرگی شعور، احساس بی دردی، گشادی عروق خونی، تضعیف رفلکس سرفه، کاهش اشتها و کاهش علائم حیاتی می‌شود. با توجه به اینکه اثرات هروئین از مورفین قوی تر است، کمبود آن زودتر احساس می‌شود؛ به طوری که شخص وابسته به هروئین مجبور است هر ۳ تا ۵ ساعت هروئین را تهیه و مصرف کند تا اضطراب و علائم ناشی از کمبود آن را از بین ببرد. آنچه که مشخص است این است که شخص وابسته به هروئین، به مرور زمان از مصرف هروئین اثرات لذت بخش را دریافت نمی‌کند و تنها برای رفع احتیاج آن را مصرف می‌کند.

اثرات بلند مدت هروئین

 اثرات بلند مدت هروئین، عبارت اند از کاهش میل جنسی در مردان و نازایی در زنان، افزایش ابتلا به ایدز از طریق استفاده از سرنگ‌های مشترک و آلوده و مرگ بر اثر مصرف بیش از حد آن. عارضه های جدی، که به علت استفاده از سرنگ‌های مشترک در مصرف کنندگان هروئین ظاهر می شوند عبارتند از: ایدز، هپاتیت، کزاز، تورم حاد یا مزمن کبد و ذات‌الریه که از طریق سرنگ آلوده به مصرف‌کننده منتقل می شود. از دیگر عوارض روانی بلند مدت مصرف هروئین، می توان به دلیریوم، اختلال سایکوز، اختلال خلقی، اختلال در خواب اشاره نمود. از عوارض جسمانی جدی، بیماری‌هایی چون جمع شدن رگها، عفونت های پوستی، عفونت‌های دریچه ی قلب، اختلالات کلیه و کبد را می توان نام برد. قابل ذکر است که هروئین های خیابانی تقریباً ۱۰ درصد خالص می باشند و مواد افزودنی چون جوش شیرین، شکر، نمک، گچ، ویتامین ث و دیگر مواد را به آن اضافه می‌کنند که حل شدنی نمی باشند و موجب مسدود شدن رگهای اصلی شده و مصرف کننده با شوک یا سکته مواجه خواهد شد. به علاوه، تزریق مقادیر زیاد آن هروئین موجب نارسایی مرکز تنفس و در نتیجه منجر به پرخونی شدید ریه ها شده که در نهایت موجب مرگ شخص می شود. همچنین، هروئین یک ماده غیرمجاز است و به علت گران بودن آن، شخص مصرف کننده برای رفع نیاز فیزیولوژیایی خود به کارهایی چون معامله فروش هروئین، فحشا، دزدی یا فروش اشیای دزدی روی می آورد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات