پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

جدایی در عشق دو سویه و گروگان گیری عاطفی

جدایی در عشق دو سویه و گروگان گیری عاطفی  گاهی دو نفر به یکدیگر عشق می ورزند و یک رابطه دو سویه بین آنها وجود دارد. اما به دلایلی مجبور به جدایی می شوند. این‌گونه جدایی ها بسیار غم انگیز است. چرا که یک فرد ثالث باعث جدایی

جدایی در عشق دو سویه و گروگان گیری عاطفی

 گاهی دو نفر به یکدیگر عشق می ورزند و یک رابطه دو سویه بین آنها وجود دارد. اما به دلایلی مجبور به جدایی می شوند. این‌گونه جدایی ها بسیار غم انگیز است. چرا که یک فرد ثالث باعث جدایی این دو نفر بر خلاف میل و اشتیاق آنهاست.

معمولا این فرد ثالث والد یکی از آن دو نفر است که با پافشاری و مخالفت خود آنها را مجبور به جدایی می کند. این وضعیت بیشتر شبیه به وضعیتی است که دو نفر خلبان در حال هدایت یک هواپیما هستند، همه چیز به طور طبیعی پیش می‌رود که ناگهان شخص سومی از خلبان می‌خواهد که هواپیما را فرود آورند. می‌دانید که در هواپیما ربایی حفظ خونسردی، پرهیز از تنش، کوتاه آمدن در عین کوتاه نیامدن، تماس با برج مراقبت در اولین فرصت، کمک گیری و از همه مهمتر هوشمندی و مراقب فرصت ها بودن بدون تعجیل؛ به خروج از بحران کمک می‌کند. هواپیما ربایی یک بحران است و گروگان گیری عاطفی نیز یک بحران است. هرگاه با گروگان گیری عاطفی رو به رو شدید، علی رغم وفاداری به آرمان مشترک لازم است گاهی کوتاه بیایید، عقب نشینی کنید، جلب اعتماد کنید، از متخصصین و خویشاوندان کمک بگیرید؛ هوشمندانه رفتار کنید و مراقب فرصت ها باشید بی آنکه برای به‌هم رسیدن تعجیل کنید.

در عین حال توجه داشته باشید که گروگان گیر والد شماست و شاید او چیزی را می داند که شما نمی دانید و به امری توجه دارد که شما به آن کمتر توجه دارید. این شرایط، یک شرایط واقعا استثنایی است کمک گرفتن از افراد متخصص و مورد اعتماد می تواند راهگشا باشد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات