پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ازدواج ناخودآگاه

ازدواج ناخودآگاه رابطه ای که به دلیل لجاجت و سرکشی با خانواده، ایجاد شود و تداوم یابد. علایم زیر می تواند نشان دهنده این نوع رابطه باشد. • پدر و مادر شما همیشه بر روی اهمیت پول و شهرت تاکید خاص ورزیده‌اند، اما شما همواره

ازدواج ناخودآگاه

رابطه ای که به دلیل لجاجت و سرکشی با خانواده، ایجاد شود و تداوم یابد. علایم زیر می تواند نشان دهنده این نوع رابطه باشد.

• پدر و مادر شما همیشه بر روی اهمیت پول و شهرت تاکید خاص ورزیده‌اند، اما شما همواره افراد بی پول و ور شکسته را انتخاب می کنید.
• پدر و مادر شما و همیشه روی نظم و ترتیب در خانه تاکید داشته‌اند، اما شما همیشه افرادی را پیدا می‌کنید که تنبل و شلخته هستند.
• در خانواده ای بسیار مذهبی بزرگ شده اید، اما تمام کسانی که انتخاب می کنید، بی بندوبار و لاقید هستند.
• مادر شما معتقد است که همسرتان نباید فاصله ی سنی زیادی با شما داشته باشد، اما شما دقیقاً افرادی را انتخاب می کنید که بیشتر از ده سال با شما اختلاف دارند.

 برخی از مردم همسر خود را نه بر این اساس که چه کسی برای آنها مناسب است، بلکه بر این اساس که چه کسی برای خانواده آنها مناسب نیست، انتخاب می‌کنند. لجاجت با خانواده یا لجاجت با یکی از والدین گاهی ریشه انتخاب های ماست.

این مساله می‌تواند به دلایل زیر باشد.

الف ۔ عصبانیت زیادی نسبت به یکی از والدین یا هر دو والد در خود احساس می کنید.

ب ۔ والدین شما بسیار کنترل کننده بوده اند و اکنون شما می‌خواهید از انقیاد و کنترل آنها فرار کنید.

 این نوع ارتباط هرچند باعث می شود که خشم فرد نسبت به خانواده تخلیه شود، اما باعث نخواهد شد که همسران رابطه مناسبی با یکدیگر داشته باشند. اگر گمان می‌کنید که الگوی شما در علاقه مند شدن به دیگران، لجاجت و سرکشی است، بهتر است این مساله را با کمک یک روان درمانگر بررسی کنید. همین که مجبور نباشیم که شورشی باشیم، این امکان وجود خواهد داشت که به هر کسی علاقه مند شویم. شورشی بودن و لجاجت، ایجاد اجبار و فشار می‌کند و اجبار در ازدواج نمی تواند به موفقیت منجر شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات