پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

زندگی در زمان حال

زندگی در زمان حال این مطلب بر آگاهی و هوشیاری نسبت به هر تجربه و هر لحظه ی زندگی تان، متمرکز است. این مطالب در نظر دارد مطمئن شوید برای نهایت استفاده از زندگی، همه ی استعدادهای خود را به کار گیرید و همچنین به بررسی نظریه

زندگی در زمان حال


این مطلب بر آگاهی و هوشیاری نسبت به هر تجربه و هر لحظه ی زندگی تان، متمرکز است. این مطالب در نظر دارد مطمئن شوید برای نهایت استفاده از زندگی، همه ی استعدادهای خود را به کار گیرید و همچنین به بررسی نظریه ای می‌پردازد که معتقد است هنگامی که در هر روز و هر لحظه کاملاً از آنچه اتفاق می‌افتد آگاه هستید و هر دقیقه از روز را به طور کامل زندگی می کنید، به نظر می‌رسد زمان به سرعت می گذرد.

رقصیدن در لحظه‌

آیا هر روز صبح، سرشار از لذت بهاری بیدار می شوید؟ حتی اگر روزی تلخ و سرد زمستانی باشد؟ اگر جوابتان مثبت است، شما بدون آنکه بدانید، دیدگاهی مثبت به زندگی دارید و می دانید چگونه از هر لحظه نهایت استفاده را ببرید. یا فردی هستید که هر روز هنگام بیدار شدن فکر می کند که روز خسته کننده ی دیگری در پیش است و ای کاش در جای دیگری بود؟ یا این که ذهنتان پر از نگرانی درباره ی اتفاقی است که افتاده یا می‌افتد یا ممکن است اتفاق بیفتد؟ زندگی برای زیستن است و به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید با خلاقیت، احساسی سرشار از انرژی داشته باشید و از هر لحظه ی آن لذت ببرید.

خلق انرژی خاصِ خودتان

بعضی از افراد همیشه شاد و پرانرژی هستند. آنها آنقدر شادند که از خود می پرسند چه دارویی مصرف می‌کنند! این افراد ظرفیت تولید انرژی خاصِ خود و نهایت استفاده از هر دقیقه را دارند، بدون آنکه تحت تاثیر عوامل خارجی نظیر فشار کاری یا رویدادهای چالش برانگیز زندگی قرار گیرند.
اگر می‌خواهید انرژی، لذت و هیجان را در هر لحظه تجربه کنید، تجربه کنید درک چگونگی زندگی در زمان حال، مهارتی کلیدی است. تایید می‌کنیم که هنگام رویارویی با نیازهای متعدد زندگی، این موضوع کار آسانی نیست، ولی کسب این مهارت واقعا ارزش زحمت کشیدن را دارد. احساس رضایت و شادی برای روحیه، سلامتی و سعادتان مفید است. زندگی در زمان حال یعنی همیشه نسبت به اتفاق هایی که برایتان می‌افتد، هوشیار هستید. معمولاً هنگام رانندگی بارها متوجه می شوید که به مقصد رسیده اید، اما به رانندگی خود توجهی نداشته‌اید. اما اگر در زمان حال زندگی کنید، نسبت به هر لحظه از رانندگی تان، آنچه در مسیر می‌بینید، گرم یا سرد بودن داخل اتومبیل و افکاری که در حین رانندگی به سمت منزل داشتید، هوشیار هستید. در زمان حال بودن یعنی هوشیار بودن نسبت به اتفاق ها، افکار و احساساتتان که مربوط به آن لحظه از زمان است. در زمان حال بودن یا نهایت استفاده از هر لحظه، به معنای این نیست که زندگی خود را با فعالیت های پی در پی پر کنید. نداشتن لحظه ای برای استراحت، بسیار خسته کننده تر از صرف انرژی و اشتیاق است. برآورده کردن دائم نیازهای دیگران به جای ادغام آنها با نیازهای خود و باور به اینکه باید هرچه بیشتر زندگی تان را پربار کنید، بسیار خسته کننده است. تلاش برای حفظ این گونه زندگی ممکن است در بلندمدت منجر به تنش و انزجار شما شود. مانند اتومبیل که نیاز به مراقبت دارد تا تمام سیلندرهای آن به خوبی کار کنند، بایستی مراقب خود باشید تا وقتی که می‌خواهید دقیقاً در ۲ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ برسید و از آن تجربه لذت ببرید و توانایی احساسی، بدنی و روانی لازم برای انجام آن کار را داشته باشید. یک روش برای کمک به خود جهت استفاده بردن از زندگی، پرورش خودآگاهی است. یک ابزار عالی برای انجام این کار پنجره ی جو۔هری است.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات