پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

گشتن به دنبال سرنخ ها

گشتن به دنبال سرنخ ها یک ذهن حسود، با این باور نمایان می شود که چیزی از شما پنهان شده و شریک زندگی شما سعی دارد با چیزهایی مثل ارتباطات نامتعارف و مخفیانه از شما فاصله بگیرد.

گشتن به دنبال سرنخ ها

یک ذهن حسود، با این باور نمایان می شود که چیزی از شما پنهان شده و شریک زندگی شما سعی دارد با چیزهایی مثل ارتباطات نامتعارف و مخفیانه از شما فاصله بگیرد.

اما در این مرحله، شما نمی‌دانید. پس شروع به جست و جو درباره هر نشانه ی کوچکی مبنی بر خیانت شریکتان یا علاقه او به فرد دیگری می کنید. ما دیدیم که چگونه دیانا بازجویی می‌کرد، به دنبال سرنخ می گشت و موقعیت یاب ماشین همسرش را بررسی می‌کرد، اما با این کار فقط انرژی بیشتری از دست می‌داد.

به مثال های زیر توجه فرمایید.

• به ظاهر همسرتان نگاه می‌کنید: آیا او لباسهای بهتری پوشیده، از لحاظ ظاهری خیلی جذاب تر شده و بیشتر به ظاهرش توجه می‌کند؟
• تعجب می کنید که چرا او این کارها را در گذشته برای شما انجام نمی‌داد؟
• ممکن است لباس‌های او را بو کنید و به دنبال بوی عطر، اودکلن و یا سیگار بگردید.
• کنجکاوید بدانید که شریک زندگیتان کجا بوده است، در نتیجه موقعیت یاب ماشینش را چک می‌کنید یا سعی می کنید به تلفن همراهش دسترسی پیدا کنید.
• شما به شبکه‌های اجتماعی سر می زنید تا بفهمید شریک زندگی تان در فیس بوک با چه کسانی دوست است. برای کسی می فرستد؟
• اگر همسرتان یک ساعت دیر کند، گمان می برید که او با کسی بیرون رفته است یا نه؟
• اگر اخیراً همسرتان علاقه ی کمتری به رابطه زناشویی نشان می‌دهد، گمان می برید که آیا این مساله مدرکی مبنی بر این است که او فرد دیگری را یافته است.
• ممکن است متوجه شوید که شریک زندگیتان اخیراً رفتارش با شما بهتر شده است، در نتیجه فکر می‌کنید آیا این بازی ای برای پنهان کردن آنچه که واقعا پیش آمده است.

نکته منفی به دنبال سرنخ ها

نکته منفی به دنبال سرنخ ها گشتن این است که شما از ابتدا با فرض خیانت شروع می‌کنید و سپس سعی می‌کنید ثابت کنید که حق با شماست. امکان دارد هر مساله‌ای در مورد همسرتان که کمتر از کمال مطلوب باشد، به عنوان مدرک در نظر گرفته شود. شما می‌توانید آگاهانه بر روی جزئیات کوچک و بی اهمیت تمرکز کرده و آنها را به مسائل بزرگ تبدیل کنید. شما بدون داشتن دلیل کافی برای اینکه بدانید شریک زندگیتان به چه چیزی فکر می‌کند، ذهن خواهی می کنید. از آنجایی که هر چیزی می تواند یک سرنخی بشمار رود، شما هیچ کدام از رفتارهای مثبت شریک زندگیتان را در نظر نمی‌گیرید. هرچه بیشتر به دنبال سرنخها بگردید، کمتر صمیمیت، آرامش و لذت بردن از زندگی را تجربه می کنید و بیشتر از شریک زندگی تان فاصله می‌گیرید. البته در مساله سرنخ یابی، منافعی احتمالی نیز وجود دارد.

شاید شما مساله‌ای را کشف کنید که حقیقت را برملا کند و به طور قطعی متوجه شوید که همسرتان در حال خیانت کردن به شما است. به طرز طعنه آمیزی، هیچ راهی برای یافتن این حقیقت وجود ندارد که همسرتان وفا است، زیرا جستجوی ما مغرضانه شما برای یافتن سرنخ ها، ارزش هر رفتار مثبت او را به عنوان چیزی بی اهمیت نادیده و یا حتی به عنوان فریبی برای پنهان کردن حقیقت در نظر می‌گیرد.

همه این مسائل حد و مرزی دارند و اگر از آن حدود تخطی کنید، نه تنها سودمند نیست، بلکه بیشتر شما را به دردسر می‌اندازد. معمولا جستجوی سرنخها نه تنها نتیجه ی مثبتی به همراه ندارد، بلکه می‌تواند به یک مشغله ذهنی بزرگ برای شما تبدیل شود. شما باید از خودتان بپرسید که این واقعاً کمکی به شما می کند و یا اینکه باعث ایجاد تعارض، بی اعتماد و حسادت بیشتر می گردد.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات