پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸
پاسخگوی شما هستیم ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸

ایجاد فضا برای افکار حسادت آمیز

ایجاد فضا برای افکار حسادت آمیز افکار حسادت آمیز، شما را به ستوه آورد است، احساس می کنید هرگز نمی توانید از دست آنها فرار کنید. آنها وارد ذهن شما می شوند، بر هشیاری شما مسلط خواهند شد و به نظر می‌رسد لنز هایی هستند که از ط

ایجاد فضا برای افکار حسادت آمیز

افکار حسادت آمیز، شما را به ستوه آورد است، احساس می کنید هرگز نمی توانید از دست آنها فرار کنید. آنها وارد ذهن شما می شوند، بر هشیاری شما مسلط خواهند شد و به نظر می‌رسد لنز هایی هستند که از طریق آن، شما زندگی روزمره را می بینید.

شما تلاش کرده اید که به خودتان بگویید، این افکار را متوقف کنید، شما به خودتان گفته اید که باید بر این افکار فائق شوید، اما به نظر می‌رسد، هیچ‌ چیز موثر واقع نمی‌شود. آنها هنوز آنجا هستند. شما از یک دوست قابل اعتماد می پرسید چگونه می توانم این طرز تفکر را متوقف کنم؟ و دوست شما سعی می‌کند شما را آرام نماید و می‌گوید فقط به خودتان بگویید، متوقف کنید. این کار شما را بیشتر افسرده و مضطرب می‌سازد چون شما صدها بار تلاش کرده اید، و به نظر می‌رسد بیشتر از چند دقیقه موثر واقع نمی‌شود.

ذهن شما یک اتاق عظیم است

بگذارید چیز دیگری را امتحان کنیم. اجازه بدهید برای افکار حسادت آمیز شما اتاقی بسازیم. تصور کنید که ذهن شما یک اتاق عظیم است، به طور مداوم تغییر می‌کند، هر روز بر اساس چیزی که شما بر آن متمرکز می شوید یا انجام می‌دهید، بزرگتر یا کوچکتر می شود. اکنون تصور کنید که افکار حسادت آمیز شما در این اتاق بزرگ تر است و شما می خواهید در اینجا فضایی برای این افکار ایجاد کنید. فکر کنید این افکار چیزهایی هستند که شما می توانید در یک کوزه قرار دهید. آن کوزه را در یک قفسه قرار دهید، یک بار در حالی که شما آن را برمی دارید، بچرخانید، به آن نگاه کنید، آن را باز کنید، بچشید، برای چند دقیقه درباره آن فکر کنید و سپس کوزه را روی قفسه قرار دهید. کوزه همیشه اینجا هست؛ شما کوزه را نگه می دارید. اما چیزهای زیادی در اتاق وجود دارد، چیزهای زیادی در خارج از اتاق نیز موجود است.

کوزه حسادت، فقط یک شی هست، یک چیز هست، بنابراین تمام توجه تان را بر روی این کوزه نگذارید.
افکار هم مانند قوطی ها و کوزه ها در آبدارخانه شما که برای سال‌ها آنجا نشسته اید، تاریخ انقضا دارند. شما چیزی درباره تاریخ انقضای کوزه حسادت خودتان نمی‌دانید، ولی من می‌توانم به شما بگویم، در برخی موارد شما واقعا هیچ اهمیتی نمی دهید. در برخی موارد فکر می کنید که می توانم این را از ذهنم بیرون برانم در مواردی دیگر ممکن است به خودی خود ناپدید شود.



نیاز به مشاوره حضوری در این خصوص دارید ؟!

اگر در این خصوص نیاز به مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ با پزشک و روانشناس متخصص ٬ دکتر حسین موسی زاده مستقیما تماس حاصل فرمایید و با نحوه مشاوره ایشان آشنا شوید ٬ در صورت تمایل به رزرو وقت ملاقات با منشی دفتر مورد نظر واقع در تهران و یا کرج و یا با شماره ۰۹۰۱۶۵۳۲۸۲۸ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به ویزیت یا مشاوره در منزل دارید؟

اگر ترجیح می دهید که مشاوره در منزل شما صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۳۴۶۰۱۱ تماس حاصل فرمایید .



نیاز به مشاوره تلفنی یا مشاوره تصویری دارید ؟!

اگر ترجیح می دهید مشاوره بصورت آنلاین و تلفنی یا تصویری از طریق برنامه هایی نظیر Whatsapp , IMO , Skype و .. صورت گیرد ٬ برای تعیین نوبت و هماهنگی می توانید با شماره ۰۹۳۵۸۹۰۸۸۱۹ تماس حاصل فرمایید


نظرات